Number of the records: 1  

Intuitivní marketing pro 21. století

  1. SignaturaN60876; 658 (TOM)
    Author Toman, Miloš (Author)
    Title statementIntuitivní marketing pro 21. století / Miloš Toman
    Edition statementVydání 1.
    PublicationPraha : Management Press, 2016
    Phys.des.163 stran ; 21 cm
    Copy count1, currently available 1, Access to Shelves 1
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book

    Track No.LocationSublocationInfo
    100000588723Ústřední knihovnaVolný výběr
    Intuitivní marketing pro 21. století
    Subj. Headings marketing - psychologické aspekty
    intuice
    rozhodování
    úspěch v podnikání
    Keywords konkurenceschopnost * konkurenční boj * zákazníci * reklama
    Form, Genre příručky
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC658.8
    159.9
    159.956
    005.311.6
    658:17.024.4
    (035)
    DatabaseKnihy
    AnnotationVěřte v úspěch ... a ten se zákonitě dostaví! Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Koncepce intuitivního marketingu se neustále šíří. Pronikla do poslucháren vysokých škol a vzdělávací agentury zařazují intuitivní marketing do svých programů.
    ISBN978-80-7261-399-1 (brožováno) : Kč 289.00
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech

Number of the records: 1