Number of the records: 1
Intuitivní marketing pro 21. století
Signatura N60876; 658 (TOM) Author Toman, Miloš (Author) Title statement Intuitivní marketing pro 21. století / Miloš Toman Edition statement Vydání 1. Publication Praha : Management Press, 2016 Phys.des. 163 stran ; 21 cm Copy count 1, currently available 1, Access to Shelves 1 Track No. Location Sublocation Info 100000588723 Ústřední knihovna Volný výběr Subj. Headings marketing - psychologické aspekty intuice rozhodování úspěch v podnikání Keywords konkurenceschopnost * konkurenční boj * zákazníci * reklama Form, Genre příručky Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8 159.9 159.956 005.311.6 658:17.024.4 (035) Database Knihy Annotation Věřte v úspěch ... a ten se zákonitě dostaví! Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Koncepce intuitivního marketingu se neustále šíří. Pronikla do poslucháren vysokých škol a vzdělávací agentury zařazují intuitivní marketing do svých programů. ISBN 978-80-7261-399-1 (brožováno) : Kč 289.00 Country Czech Republic Language Czech Loading…
Number of the records: 1