Number of the records: 1  

Hádej, jak moc tě mám rád!: Léto

  1. SignaturaII-Mb12357; D-1 (MC)
    Author McBratney, Sam, 1943-2020 (Author)
    Title statementHádej, jak moc tě mám rád!: Léto / napsal Sam McBratney ; ilustrovala Anita Jeram
    Uniform title Guess how much I love you in the summer. Česky
    Another responsib. Jeram, Anita, 1965- (Illustrator)
    Králík, Bedřich (Translator)
    Edition statementPrvní české vydání
    PublicationPraha : Svojtka & Co., 2015
    Phys.des.16 nečíslovaných stran : barevné ilustrace ; 26 cm
    Copy count12, currently available 6, Access to Shelves 5
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book

    Track No.LocationSublocationInfo
    100000571939Ústřední knihovnaKnihovna pro detivypůjčený (until 15.07.2024)
    100000572862BohunicePobočky - volný výběr
    100000571940BystrcPobočky - volný výběr
    100000571948Černá Pole, náměstí SNPPobočky - volný výběrvypůjčený (until 11.07.2024)
    100000571945KohoutovicePobočky - volný výběr
    100000571942Královo PolePobočky - sklad
    100000571949LesnáPobočky - volný výběrvypůjčený (until 22.07.2024)
    100000571941Líšeň, JírovaPobočky - volný výběrvypůjčený (until 01.10.2024)
    100000571946Mahenův památníkVolný výběrvypůjčený (until 16.07.2024)
    100000571943ŘečkovicePobočky - volný výběr
    100000571947ŽabovřeskyPobočky - volný výběr
    100000571944ŽidenicePobočky - volný výběrvypůjčený (until 12.07.2024)
    Keywords anglicky psaná literatura pro děti * irská literatura pro děti
    Form, Genre irské příběhy (anglicky)
    publikace pro děti
    Conspect821.111-3 - Anglická próza, anglicky psaná
    821-93 - Literatura pro děti a mládež (beletrie)
    UDC821.111(415)-32
    821-93
    DatabaseKnihy
    AnnotationJe léto. Zajíček s tatínkem si hrají na louce. Všude je spousta květů, motýlů a tolik barev... Která z nich je nejhezčí?
    NotePřeklad z angličtiny Bedřich Králík
    ISBN978-80-256-1648-2 (vázáno) : Kč 199.00
    Portion of titleLéto
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.