Number of the records: 1  

Das Geheimnis der Statue

  1. SignaturaCn13220; D-2 (CL)
    Author Clark, Janet (Author)
    Title statementDas Geheimnis der Statue / Janet Clark ; herausgegeben von Franz Specht ; mit Aufgaben von Urs Luger ; mit Illustrationen von Laska Grafix
    Another responsib. Specht, Franz (Other)
    Luger, Urs (Other)
    Laska Grafix (firma) (Illustrator)
    Edition statement1. Aufl.
    Issue dataIsmaning : Hueber, c2010
    Phys.des.56 s. : barev. il. ; 21 cm + 1 CD
    Příloha Geheimnis der Statue
    Copy count3, currently available 2, Access to Shelves 2
    References (1) - CD
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book

    Track No.LocationSublocationInfo
    100000670952HusovicePobočky - volný výběr
    100000543454Líšeň, JírovaPobočky - volný výběrvypůjčený (until 27.05.2024)
    100000643397MedlánkyPobočky - volný výběr
    Subj. Headings němčina
    jazyková výuka
    zjednodušená četba
    Keywords německá literatura pro děti * německá četba * jazyková úroveň A2 * německé texty
    Form, Genre německé příběhy
    jazykové učebnice, texty, příručky (A)
    publikace pro děti
    Conspect821.112.2-3 - Německá próza, německy psaná
    811.112.2 - Němčina
    UDC821.112.2-32
    811.112.2
    81'24
    DatabaseKnihy
    AnnotationVe starém domě, který ukrývá tajemství, hledají kamarádi Max a Yannick malou bílou sošku. Ani jeden z nich zpočátku netuší, jaké u toho zažijí dobrodružství... Kniha pro výuku němčiny. CD je přiloženo pouze k dotisku 2017, 1. vydání vyšlo bez CD.
    NoteTerminologické slovníčky na spodním okraji některých stránek
    Cvičení a úkoly na konci knihy
    Klíč k jejich řešení
    ISBN978-3-19-511672-5 (1. vyd brož.) : Kč 199.00
    978-3-19-501672-8 (4. dotisk 2017 s CD brož.) : Kč 199.00
    EditionDeutsch als Fremdsprache. Niveaustufe A2
    Hueber Lektüren. Lektüren für Jugendliche ; 5
    Ser.statement/add.entry Deutsch als Fremdsprache
    Hueber Lektüren
    CountryGermany
    LanguageNěmčina
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.