Number of the records: 1  

Demokracie versus extremismus - výchova k aktivnímu občanství,

  1. SignaturaII-N57392/03; 37 (MRÁ)
    Author Mrázová, Lenka (Author)
    Title statementDemokracie versus extremismus - výchova k aktivnímu občanství, Aktivity a pracovní listy / [editorky a autorky aktivit Lenka Mrázová, Jana Skácelová]
    Část3.
    Another responsib. Skácelová, Jana (Author)
    Mrázová, Lenka (Editor)
    Skácelová, Jana (Editor)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Asi-milovaní, 2013
    Phys.des.80 s. : il., faksim., herní plán, tabulky ; 30 cm
    Copy count1, currently available 0, at library only 1
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book

    Track No.LocationSublocationInfo
    100000521409Ústřední knihovnaPříruční knihovna - knih. pro děti a ml.In-Library Use Only
    Demokracie versus extremismus - výchova k aktivnímu občanství,
    Subj. Headings občanská výchova
    extremismus
    demokracie
    Keywords výchova a vzdělávání * občanská výchova * ideologie * demokracie * extremismus * totalitarismus * svoboda * myšlenkové mapy * kvízy * pracovní listy
    Form, Genre pracovní listy
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC37.017.4
    329.055
    321.7+342.34
    DatabaseKnihy
    AnnotationTřetí část třídílné publikace (předchází Teoretická část a Metodická část).
    NoteVychází v rámci projektu občanského sdružení Asi-milovaní "Hrozby extremismu/Příležitosti demokracie"
    Jména autorek z tiráže
    Černobílé fotografie, ilustrace, nákresy
    Poznámky pod čarou
    Úkoly průběžně v textu
    Slovníček pojmů
    Obsahuje bibliografické a internetové odkazy
    AudienceUrčeno pro všechny učitele, lektory a další pedagogické pracovníky, kteří se věnují problematice extremismu a především jeho prevenci
    ISBN978-80-905551-2-9 (brož.) : Kč 80.00
    Additional Variant TitlesVýchova k aktivnímu občanství
    Cover TitleDemokracie versus extremismus
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.