Number of the records: 1  

La Gazza ladra

  1. SignaturaF27079
    Author Rossini, Gioacchino, 1792-1868 (Author)
    Title statementLa Gazza ladra / Rossini ; Bizet ; Ciakovsky ; Grieg ; J. Strauss ; Mussorgsky
    Another responsib. Casadesus, Jean-Claude, 1935- (Conductor)
    Froment, Louis de, 1921-1994 (Conductor)
    Bizet, Georges, 1838-1875 (Composer)
    Čajkovskij, Petr Il'jič, 1840-1893 (Composer)
    Grieg, Edvard, 1843-1907 (Composer)
    Strauss, Johann, 1825-1899 (Composer)
    Musorgskij, Modest Petrovič, 1839-1881 (Composer)
    Radio Luxembourg. Orchestre symphonique (Performer)
    Issue dataItaly : Frequenz, p1988
    Phys.des.1 CD audio (68:23) : digital ; 12 cm +
    Copy count2, currently available 2, Access to Shelves 2
    sound recording

    sound recording

    Track No.LocationSublocationInfo
    300000046191Ústřední knihovnaHudební knihovna
    300000050354Ústřední knihovnaHudební knihovna
    ContentsLa gazza ladra. Ouverture / Gioacchino Rossini -- Carmen suite / George Bizet -- Lo Schiaccianoci = The Nutcracker / Piotr Illic Ciaikovsky -- Peer Gynt. Il mattino / Edvard Grieg -- Sul bel Danubio blu = An der schönen blauen Donau / Johann Straus jr. -- Una notte sul Monte Calvo = Night on the Bald mountain / Modest Mussorgsky
    Keywords vážná hudba * instrumentální hudba * romantismus * norští skladatelé * francouzští skladatelé * ruští skladatelé * valčíky * balety * ouvertury
    Form, Genre kompaktní disky
    suity
    Conspect785 - Instrumentální hudba. Symfonická hudba.Hudba pro více nástrojů
    UDC785
    DatabaseCD
    NotePfälzische Philharmonie, Kurt Redel, dirigent
    Orchestre National de Lille, Jean-Claude Casadesus, dirigent
    Orchestre Symphonique de Radio-Tele-Luxembourg, Louis de Froment, dirigent
    Orchestra Filarmonica del Messico, Fernando Lozano, dirigent
    ISBN100,-
    Publisher number041-001. Frequenz
    EditionCompact discoteca
    Ser.statement/add.entry Compact discoteca
    CountryItaly
    Languagezxx
    Loading…
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.