Number of the records: 1  

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách

  1. SignaturaN57157; 005 (SLA)
    Author Slavík, Jakub (Author)
    Title statementMarketing a strategické řízení ve veřejných službách : jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby / Jakub Slavík
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Grada, 2014
    Phys.des.183 s. : il., tabulky ; 24 cm
    Copy count1, currently available 1
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book + e-book

    Track No.LocationSublocationInfo
    100000515490Ústřední knihovnaSklad
    Marketing a strategické řízení ve veřejných službách
    AnnotationNa trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných slu
    NoteGrafy, schémata
    Poznámka o autorovi
    Přílohy
    Terminologický slovník
    Na hřbetu knihy uvedeno počáteční písmeno edice: M
    Obsahuje bibliografii a rejstřík
    AudienceUrčeno manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby nebo je objednávají
    ISBN978-80-247-4819-1 : : Kč 299.00
    EditionManažer
    Ser.statement/add.entry Manažer
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.