Number of the records: 1  

The strange case of Dr Jekyll and Mr Hyde

  1. SignaturaCa12817; (BUT)
    Author Butler, James (Adapter)
    Title statementThe strange case of Dr Jekyll and Mr Hyde / Robert Louis Stevenson ; text adaptation, notes and activities by James Butler and Maria Lucia De Vanna ; additional activities by Kenneth Brodey ; [illustrations Gianni De Conno]
    Another responsib. De Vanna, Maria Lucia (Adapter)
    Stevenson, Robert Louis, 1850-1894 (Bibliographic antecedent)
    Brodey, Kenneth (Other)
    De Conno, Gianni (Illustrator)
    Issue dataCanterbury : Black Cat, c2003
    Phys.des.96 s. : il. (převážně barev.), tabulky ; 21 cm + 1 CD
    Copy count1, currently available 1, Access to Shelves 1
    book

    book

    Track No.LocationSublocationInfo
    100000504825BohunicePobočky - volný výběr
    AnnotationZjednodušená verze fantastické novely v anglickém originálním vydání líčí záhadu dvojí existence nadaného lékaře, který pomocí chemické drogy odděluje dobrou a zlou stránku své osobnosti. Autor současně zachycuje nerovný boj dobra a zla v lidské povaze.
    NoteNa obálce vytištěno též logo nakladatelství s vyobrazením černé kočky
    Barevné ilustrace, černobílé fotografie, portréty
    Poznámka o autorovi literární předlohy
    Výkladový slovníček na spodním okraji stránek
    Úkoly, cvičení a otázky k porozumění textu na konci jednotlivých kapitol
    Příloha ke knize: CD The strange case of Dr Jekyll and Mr Hyde / Robert Louis Stevenson ; [text adaptation by James Butler and Maria Lucia De Vanna], sign. Z289 (CD nelze půjčovat samostatně, pouze jako součást knihy)
    Určeno pro studenty angličtiny na středně pokročilé úrovni
    Vhodné k přípravě na zkoušku PET - Cambridge Preliminary English Test (úroveň B1 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky)
    Translated titlePodivný případ doktora Jekylla a pana Hyda
    ISBN88-530-0019-8 : : Kč 165.00
    EditionReading & training. Elementary
    Ser.statement/add.entry Reading & training
    CountryUnited Kingdom
    LanguageEnglish
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.