Number of the records: 1  

Yoshi the stonecutter

  1. SignaturaBzM2495; D-1 (HE)
    Author Heddle, Rebecca (Author)
    Title statementYoshi the stonecutter = Joši kameník / napsala Becca Heddle ; ilustrovala Meg Hunt ; [překlad Duncan Hendy]
    Another responsib. Hunt, Meg (Illustrator)
    Hendy, Duncan (Translator)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataV Brně : Edika, 2012
    Phys.des.24 s. : barev. il. ; 21 x 21 cm
    Copy count1, currently available 1, Access to Shelves 1
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book

    Track No.LocationSublocationInfo
    700000013059Ústřední knihovnaKnihovna pro deti
    Yoshi the stonecutter
    Keywords anglická literatura pro děti * pohádky * pohádkové příběhy * dvojjazyčná vydání * anglické texty * jazyková výuka * angličtina * brožury
    Conspect821-93 - Literatura pro děti a mládež (beletrie)
    821.111-3 - Anglická próza, anglicky psaná
    UDC821.111-3
    811.111
    DatabaseBrožury
    AnnotationDvojjazyčné (anglicko-české) vydání klasické pohádky je určené pro děti, které si chtějí rozšířit své znalosti angličtiny. Kameník Joši si stále přeje něco lepšího. Co všechno se musí stát, aby si uvědomil, že žije úspěšný a šťastný život?
    NotePřeloženo z angličtiny
    Souběžný anglický a český text
    Obálkové podnázvy: Dvojjazyčná kniha proděti : anglicko-český text
    Na obálce a v tiráži uvedena jména autorky a ilustrátorky jako rovnocenná
    Původní vydání anglické verze příběhu: Oxford : Oxford University Press, 2011
    Vydáno ve spolupráci s Oxford University Press
    Vydáno ve společnosti Albatros Media
    Tipy pro společné čtení a převyprávění pohádky
    AudienceAnglická verze určena dětem ve věku 7-12 let (mírně pokročilým). Česká verze určena dětem od 5 do 8 let
    Translation ofYoshi the stonecutter
    ISBN978-80-266-0146-3 : : Kč 69.00
    EditionPohádky = = Traditional tales, Oranžová řada
    Ser.statement/add.entry Pohádky (Edika)
    Par.titleJoši kameník
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech * English
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.