Number of the records: 1  

Kvak a Žbluňk jsou kamarádi

  1. SignaturaF26736
    Author Lobel, Arnold, 1933-1987 (Author)
    Title statementKvak a Žbluňk jsou kamarádi / Arnold Lobel
    Another responsib. Prachař, Jakub, 1983- (Performer)
    Dyk, Vojtěch, 1985- (Performer)
    Trpišovský, Lukáš, 1979- (Director)
    Kaláb, Petr (Composer)
    Musilová, Eva, 1967- (Translator)
    PublicationPraha : Tympanum, p2012
    Phys.des.1 CD audio (48:00) : digital, stereo ; 12 cm
    Copy count12, currently available 9, Access to Shelves 9
    sound recording

    sound recording

    Track No.LocationSublocationInfo
    300000045597Ústřední knihovnaHudební knihovna
    300000048549BohunicePobočky - volný výběr
    300000048349BystrcPobočky - volný výběrvypůjčený (until 01.07.2024)
    300000047010KomárovPobočky - volný výběr
    300000057727Královo PolePobočky - volný výběrvypůjčený (until 01.10.2024)
    300000049582LesnáPobočky - volný výběr
    300000048431Líšeň, JírovaPobočky - volný výběrvypůjčený (until 01.10.2024)
    300000052171MedlánkyPobočky - volný výběr
    300000050838ŘečkovicePobočky - volný výběr
    300000047566TuřanyPobočky - volný výběr
    300000047128VinohradyPobočky - volný výběr
    300000049687ŽabovřeskyPobočky - volný výběr
    ContentsÚvod -- Jaro -- Příběh -- Ztracený knoflík -- Koupání -- Psaní -- Seznam -- Zahrádka -- Koláčky -- Draci a obři -- Sen
    Keywords mluvené slovo * americká literatura pro děti * 1970
    Form, Genre kompaktní disky
    pohádky
    příběhy pro děti
    Conspect821.111(73) - Americká literatura
    821-93 - Literatura pro děti a mládež (beletrie)
    UDC821.111(73)
    821-93
    DatabaseCD
    AnnotationDeset příběhů s dobrodružstvími žabáka Kvaka a ropušáka Žbluňka, kteří si vzájemně pomáhají, učí se překonávat strach a v obtížných situacích stojí při sobě.
    NotePřeloženo z angličtiny
    Čtou Vojtěch Dyk, Jakub Prachař
    CreditsHudba Petr Kaláb ; překlad Eva Musilová ; režie Lukáš Trpišovský
    ISBN249.00 Kč
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Loading…
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.