Number of the records: 1  

Šíleně jednoduché

  1. SignaturaN65373; 658 (SEG)
    Author Segall, Ken (Author)
    Title statementŠíleně jednoduché : posedlost, která pohání Apple k úspěchu / Ken Segall ; [překlad Zdeněk Mužík]
    Another responsib. Mužík, Zdeněk (Translator)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataBrno : BizBooks, 2013
    Phys.des.220 s. ; 24 cm
    Copy count1, currently available 1, Access to Shelves 1
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book

    Track No.LocationSublocationInfo
    100000672941Ústřední knihovnaVolný výběr
    Subj. Headings Jobs, Steven, 1955-2011
    Apple Computer, Inc.
    manažeři - Spojené státy americké - 20.-21. století
    marketing
    tvůrčí myšlení
    úspěch v podnikání
    Form, Genre monografie
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC658.8
    159.954/.955
    658:17.024.4
    (048.8)
    DatabaseKnihy
    Annotation„Jednoduché může být často obtížnější než složité. Musíte tvrdě pracovat na tom, aby vaše myšlení bylo přímé a dosáhli jste jednoduchosti. Ale stojí to za to, protože jakmile se tam jednou dostanete, můžete pohnout horami." – Steve Jobs, BusinessWeek, 25. května 1998. Steve Jobs dokázal, že jednoduchost je nejmocnější silou v byznysu. Nejde zdaleka jen o design výrobků, jednoduchost je přítomná na všech úrovních organizace společnosti Apple. Právě posedlost jednoduchostí odlišuje Apple od kankurence a díky ní se stala nejcennější společností na světě. Kniha Šíleně jednoduché je zábavným a chytrým čtením, které nechává očima přímého účastníka nahlédnout do světa Stevea Jobse. Ken Segall odhaluje deset základních prvků jednoduchosti, které dovedly Apple k jeho úspěchu a které můžete využít i vy ke zvýšení výkonu vlastní společnosti. A tyto principy neplatí zdaleka jen pro oblast marketingu – využijete je ve všech oblastech podnikání. Tato kniha je o myšlenkách a procesech. Je o tom, jak vytvořit co nejlepší produkt a zajistit mu co největší šanci na přežití. Je o tom, jak se dostat z bodu A do bodu B účinněji a s lepšími výsledky. Ken Segall pracoval se Stevem Jobsem jako kreativní ředitel agentury vytvářející reklamní kampaně pro NeXT a Apple. Byl u zrodu legendární kampaně Think Different a je zodpovědný za ono malé „i", které je součástí názvu nejpopulárnějších produktů firmy Apple. Segall také pracoval jako kreativní ředitel pro firmy IBM, Intel, Dell a BMW.
    NotePřeloženo z angličtiny?
    Obsahuje rejstřík
    ISBN978-80-265-0048-3 (váz.) : Kč 99.00
    Portion of titlePosedlost, která pohání Apple k úspěchu
    Obálkový a hřbetní podnázevPosedlost jako základ úspěchu Apple
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.