Number of the records: 1  

Jak ho nezku--t

  1. SignaturaN55538; 159.9 (OLI)
    Author James, Oliver, 1953- (Author)
    Title statementJak ho nezku--t / Oliver James ; [z anglického originálu ... přeložil Jakub Volný]
    Another responsib. Volný, Jakub, 1978- (Translator)
    Hermochová, Soňa, 1932- (2)
    James, Oliver, 1953- (Author of introduction)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataZlín : Kniha Zlin, 2012
    Phys.des.390 s. ; 19 cm
    Copy count1, currently available 1
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book

    Track No.LocationSublocationInfo
    100000487754Ústřední knihovnaSklad
    Jak ho nezku--t
    AnnotationDěti mají velmi jednoduché potřeby, rodiče jsou však zahlcováni často velmi vědeckými radami, jak je naplňovat. V knize Jak ho nezku…t (How not to f… them up) tvrdí známý britský dětský psycholog Oliver James, že vaše děti mladší tří let nepotřebují výchovu. To, co doopravdy potřebují, jsou milující rodiče.Na základě spousty rozhovorů a posledních klinických výzkumů rozlišil tři druhy matek: Objímačka, Organizátorka a Fleximáma. U každého typu předkládá v knize výhody i nevýhody. Ukazuje, jak se s daným typem ztotožnit a navrhuje několik jednoduchých řešení, jak skloubit kariéru a osobní úspěch s potřebami vaší rodiny a hlavně dítěte.Autorovy myšlenky jsou pečlivě podloženy, inspirují, a přesto provokují. Jak je nezku…t před nás klade důležité otázky o způsobu vychovávání našich dětí. Nabízíme například my, coby celá společnost, rodičům dostatečnou podporu? Jak se za několik let změnila role otce? Může pracující matka vůbec ideálně skloubit výchovu s kariérou?
    NoteVydal Marek Turňa
    Poznámky na konci knihy
    Seznam praktických rad
    Úvod autora
    Doslov: Soňa Hermochová
    Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Translation ofHow not to f-- them up
    ISBN978-80-87497-51-7 : : Kč 379.00
    EditionTema ; sv. 15
    Ser.statement/add.entry Tema
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.