Number of the records: 1  

Kytara

  1. SignaturaW8199
    Author Mertl, Ivo (Author)
    Title statementKytara. 2 : metodika sólové hry na kytaru a akordického doprovodu / Ivo Mertl
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataBrno : Konvoj, 2000
    Phys.des.116 s. ; 30 cm
    Copy count1, currently available 1, Access to Shelves 1
    notated music

    notated music

    Track No.LocationSublocationInfo
    200000004087Ústřední knihovnaHudební knihovna
    ContentsProlog -- Výběr nástroje -- Doporučené vybavení -- Organizace studia -- Držení trsátka -- Posuvné prstoklady durových stupnic -- Stupnice mollové -- Terciová cvičení durových stupnic v notách -- Transpozice -- Stupnice pentatonické -- Úvod do bluesových stupnic -- Kytarové techniky -- Další kytarové techniky -- Zvláštní rytmické útvary -- Pokračujeme v bluesových stupnicích -- Technická prstová uvolňovací cvičení -- Nacvičování triol : triolové cítění a rytmické frázování s triolami -- Další technická cvičení, kytarové riffy, glisanda a jiné techniky -- Několik zkrácených ukázek známých kytarových škol -- Synkopy -- Staccato a tlumené tóny -- Další technická cvičení a kytarové riffy -- Kopírování kytarových sól a akordů -- Improvizace -- Aranžmá -- Pár slov k vybavení -- Elektrická aparatura -- Církevní stupnice -- Cvičení stupnic -- Méně užívané stupnice a jejich prstoklady s notací -- Hmatník kytary -- Tónina C dur -- Intervaly nad oktávou -- Tři základní typy akordových hmatů -- Shrnutí -- Rytmické varianty užívané v pop music -- Závěr -- Blues -- Terciová cvičení -- Foropozice levé ruky
    Subj. Headings hudba pro kytaru
    akordy
    Keywords populární hudba * instrumentální hudba * blues * rock * kytara * stupnice * akordy * techniky her * 2000 * pro mírně pokročilé * pro pokročilé * školy her
    Form, Genre alba skladeb
    Conspect787 - Hudba pro strunné a smyčcové nástroje
    UDC787
    DatabaseHudebniny
    NoteText v češtině.
    ISMNM706501031
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Loading…
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.