Number of the records: 1  

Ice age

  1. SignaturaCa12575/01; D-2 (TA)
    Author Taylor, Nicole (Adapter)
    Title statementIce age / [adapted by Nicole Taylor ; editor Patricia Reilly ; illustrations Judy Brown ; picture research Emma Bree]
    Část1.
    Another responsib. Giff, Patricia Reilly, 1935- (Editor)
    Brown, Judy, 1962- (Illustrator)
    Bree, Emma (Other)
    Issue dataLondon : Scholastic, 2011
    Phys.des.32 s. : barev. il. ; 23 cm + 1 CD
    Příloha Ice age
    Copy count1, currently available 0
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book

    Track No.LocationSublocationInfo
    100000454450Ústřední knihovnaKnihovna pro detive zpracování
    Subj. Headings angličtina
    zjednodušená četba
    Keywords anglická literatura pro děti * pravěk * cizojazyčné texty * anglické texty * CD
    Form, Genre anglicky psané příběhy
    dobrodružné příběhy
    jazykové učebnice, texty, příručky (A)
    publikace pro děti
    Conspect821.111-3 - Anglická próza, anglicky psaná
    821-93 - Literatura pro děti a mládež (beletrie)
    UDC821.111-32
    811.111
    821-93
    DatabaseKnihy
    AnnotationPrvní kniha dobrodružství tří zvířecích kamarádů z doby ledové v originálním anglickém vydání. Děj se odehrává asi před 20 000 lety, v prehistorickém světě, kde mrzne až praští. A tak se líný lenochod Sid s Don Juanovskými sklony, mamut Manny, mrzutý a jediný svého druhu, a šavlozubý tygr Diego, jenž se snaží uchovat si svou hrdost za každou cenu, vydávají na cestu. Jejich úkolem je vrátit ztracené lidské mládě do rukou jeho rodičů.
    NoteJméno autorky adaptace z tiráže
    Přehled a charakteristika hlavních postav
    Obrázkový slovníček
    Úkoly a cvičení na konci knihy
    Částečně bublinkový text
    Stupeň obtížnosti 1 (200 hlavních slov)
    AudienceUrčeno pro úplné začátečníky
    Translated titleDoba ledová
    ISBN978-1-906-86140-7 (brož.) : Kč 199.00
    EditionPopcorn ELT readers : level 1, Early beginner
    Ser.statement/add.entry Popcorn ELT readers
    CountryUnited Kingdom
    LanguageEnglish
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.