Number of the records: 1  

Výuka cizích jazyků

  1. SignaturaN53386; 81 (JAN)
    Author Janíková, Věra, 1956- (Author)
    Title statementVýuka cizích jazyků : aktuální trendy ve výuce cizích jazyků, role emocí při učení, individuální zvláštnosti žáka při osvojování cizího jazyka, ... / Věra Janíková a kol.
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Grada, 2011
    Phys.des.200 s. : il., schémata, tabulky ; 21 cm
    Copy count1, currently available 1, Access to Shelves 1
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book + e-book

    Track No.LocationSublocationInfo
    100000443804Ústřední knihovnaVolný výběr
    Výuka cizích jazyků
    Subj. Headings jazyková výuka
    psycholingvistika
    jazykové dovednosti
    Keywords psycholingvistika * neurolingvistika * cizí jazyky * žáci * studenti * dospělí * kreativita * motivace * didaktika
    Form, Genre metodické příručky
    Conspect81 - Lingvistika. Jazyky
    UDC81'24
    81’234
    DatabaseKnihy
    AnnotationZměny v přístupech k učení a vyučování cizím jazykům ovlivňuje celá řada faktorů, zejména nejnovější poznatky lingvistiky, psycholingvistiky, neurolingvistiky, psychologie učení, pedagogiky i empirického výzkumu v oblasti didaktiky cizích jazyků. Svoji roli však zde hrají i aktuální požadavky, které na cizojazyčnou výuku klade společnost. Tento vícedimenzionální pohled určil charakter zpracování publikace: pojednává o vybraných aktuálních trendech, jež lze v této oblasti označit za významné, a t
    NoteVýkladový slovník odborných výrazů
    Poznámka o autorech
    Na hřbetu knihy uvedena zkratka názvu ed ice: pd
    Bibliografie na konci jednotlivých kapitol i souhrnná na konci knihy
    Věcný rejstřík
    Odkazy na internetové zdroje
    AudienceUrčeno vysokoškolským oborovým didaktikům a studentům oborů učitelství cizích jazyků, ale také učitelům cizích jazyků
    ISBN978-80-247-3512-2 : : Kč 259.00
    EditionPedagogika
    Ser.statement/add.entry Pedagogika (Grada)
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.