Number of the records: 1  

Medvědí příběhy

  1. SignaturaMb8272; D-1 (ON)
    Author Ondracek, Claudia, 1966- (Author)
    Title statementMedvědí příběhy / Claudia Ondracková ; s ilustracemi od Kristiny [i.e. Kerstin] Völkerové ; [z originálu přeložila Radana Sedláčková]
    Another responsib. Völker, Kerstin, 1968- (Illustrator)
    Sedláčková, Radana (Translator)
    Issue dataPraha : Thovt, c2010
    Phys.des.43 s. : barev. il. ; 25 cm
    Copy count1, currently available 1, Access to Shelves 1
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book

    Track No.LocationSublocationInfo
    100000431957BystrcPobočky - volný výběr
    ContentsNoční návštěva -- Bezva nápad -- Medvídek schlíplé ouško -- Medvědí tanec
    Keywords německá literatura pro děti * příběhy * děti * zvířata * medvědi * první čtení * genetická metoda * generická metoda * velká písmena
    Conspect821.112.2-3 - Německá próza, německy psaná
    821-93 - Literatura pro děti a mládež (beletrie)
    UDC821.112.2-3
    DatabaseKnihy
    AnnotationPetr s Robinem na vlastní kůži pocítili jakou obrovskou sílu mají medvědi, když se svým strýcem přenocovali v národním parku. V noci někdo slídil kolem chaty, kde přespávali. Byl to skutečný medvěd, který obcházel kolem. Medvídek Schlíplé ouško má starosti. Je sice heboučký plyšový medvídek, ale má velká svěšená ouška. Určitě ho nebude žádné dítě chtít. I když možná…
    NotePřeloženo z němčiny
    Jména autorky a ilustrátorky uvedena na obálce jako rovnocenná
    Obálkový podnázev: Velká písmena - genetická metoda
    Medailon autorky a ilustrátorky
    Třetí stupeň čtenářského systému nakladatelství Thovt
    AudienceUrčeno čtenářům od 6 let - první třída. Vhodné pro děti, které se učí číst genetickou metodou. Vhodné k procvičování čtení s porozuměním
    Translation ofBärengeschichten
    ISBN978-80-86969-82-4 : : Kč 159.00
    EditionZkusím číst sám
    První kroky ke čtení
    Ser.statement/add.entry Zkusím číst sám
    První kroky ke čtení
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.