Number of the records: 1  

Tři šálky čaje

  1. SignaturaA49744; (MOR)
    Author Mortenson, Greg, 1957- (Author)
    Title statementTři šálky čaje : jeden muž staví cestu k míru-- kámen za kamenem, školu za školou / Greg Mortenson a David Oliver Relin ; [zanglického originálu ... přeložila Lucie Grant]
    Another responsib. Relin, David Oliver (Author)
    Grant, Lucie (Translator)
    Relin, David Oliver (Author of introduction)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataBratislava : Tatran, 2009
    Phys.des.308 s., [16] s. čb. obr. příl. ; 24 cm
    Copy count3, currently available 2, Access to Shelves 1
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book

    Track No.LocationSublocationInfo
    100000400543Ústřední knihovnaSklad
    100000400958BystrcPobočky - volný výběrvypůjčený (until 25.06.2024)
    100000400959ŽidenicePobočky - volný výběr
    Tři šálky čaje
    Subj. Headings Mortenson, Greg, 1957-
    Keywords americká literatura * skutečné příběhy * vzpomínky * američtí horolezci * Mortenson, Greg * humanitární činnost * humanitární akce * Pákistán * zakládání škol
    Form, Genre vzpomínky
    Conspect821.111(73)-3 - Americká próza
    UDC821.111(73)-3
    929(73)
    DatabaseKnihy
    AnnotationV roce 1993 se horolezec Greg Mortenson ocitl po neúspěšném pokusu zdolat vrchol K2 na chudém pákistánském venkově v pohoří Karakoram. Dobrosrdečnost místních obyvatel ho dojala natolik, že přislíbil vrátit se zpět a postavit zde školu. Tři šálky čaje je příběh o tomto slibu a neuvěřitelných výsledcích, kterých se podařilo dosáhnout. Za více než deset let postavil Mortenson na tomto nebezpečném území, kde se zrodil Tálibán, ne jednu ale pětapadesát škol, navštěvovaných převážně dívkami.
    NotePůvodně vydáno: New York : Penguin, 2006
    Poznámka o autorech
    Úvod: David Oliver Relin
    Translation ofThree cups of tee
    ISBN978-80-222-0563-4 : : Kč 399.00
    EditionLUK : knižnice světových bestsellerů ; sv. 73
    Ser.statement/add.entry LUK
    CountrySlovakia
    LanguageCzech
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.