Number of the records: 1  

Merde! Rok v Paříži

  1. SignaturaD5632
    Author Clarke, Stephen, 1958- (Author)
    Title statementMerde! Rok v Paříži [zvukový záznam] / Stephen Clarke
    Část1.
    Another responsib. Žák, Jiří, 1946- (Performer)
    Kunze, Erich (Secretary)
    Issue data[Praha] : KTN K.E. Macana, p2009
    Phys.des.1 zvuková deska (538:08) : digital, stereo ; 12 cm
    Edition on Another MediumMerde! Rok v Paříži Clarke, Stephen, 1958-
    Copy count2, currently available 1, at library only 1
    sound recording

    sound recording

    Track No.LocationSublocationInfo
    800000037138Ústřední knihovnaKnihovna pro nevidomé a slabozraké (Macan)In-Library Use Only
    800000037139Ústřední knihovnaKnihovna pro nevidomé a slabozraké (fond KJM)
    Subj. Headings Clarke, Stephen, 1958-
    Keywords anglická literatura * cestopisné romány * autobiografické romány * angličtí spisovatelé * Clarke, Stephen * Paříž * mluvené slovo
    Form, Genre autobiografické romány
    Conspect821.111-3 - Anglická próza, anglicky psaná
    UDC821.111-3
    929
    DatabaseZvukové knihy
    AnnotationV humoristicky laděném románu popisuje r odilý Angličan pro něj naprosto nepochopitelný a svérázný způsob života ve Francii. Stephen Clarke je britský novinář a spisovatel píšící pro francouzskou mediální skupinu v Paříži. "Merde! Rok v Paříži" je téměř pravdivý záznam událostí, které se mu přihodily nebo nepřihodily během jednoho roku, kdy začal žít a pracovat ve Francii. Volně pokračuje titulem "Už zase skáču přes Merde!"
    NotePřeloženo z angičtiny
    Načteno v r. 2009
    Vydala Knihovna a tiskárna pro nevidomé K.E. Macana v Praze
    Kompaktní deska (CD-ROM)
    Formát MP3
    493 MB, 22 stop
    Ve studiu KTN čte Jiří Žák
    CreditsČernotiskový titul byl převeden do zvukové podoby ve studiu KTN K.E. Macana v Praze. Záznam a střih Erich Kunze
    Translation ofA year in the merde
    ISBNKč 150.00
    Publisher numberMP 4104. KTN
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Loading…
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.