Number of the records: 1  

Dobrý pejsek pro kokínko přeskočí i přes hovínko

  1. SignaturaI-Mb7412; D-2 (VI)
    Author Vilém, Hynek (Author)
    Title statementDobrý pejsek pro kokínko přeskočí i přes hovínko : neslušné básničky pro chlapečky a holčičky / Hynek Vilém ; ilustrace Dora Salaquardová
    Another responsib. Salaquardová, Dora, 1977- (Illustrator)
    Issue dataBrno : Barrister & Principal, 2008
    Phys.des.48 s. : čb. il. ; 16 x 18 cm
    Copy count10, currently available 9, Access to Shelves 9
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book

    Track No.LocationSublocationInfo
    100000379555BohunicePobočky - volný výběr
    100000379551BystrcPobočky - volný výběr
    100000379557Černá Pole, náměstí SNPPobočky - volný výběr
    100000379554Královo PolePobočky - volný výběr
    100000379558LesnáPobočky - volný výběr
    100000379553Líšeň, JírovaPobočky - volný výběr
    100000379550OřešínPobočky - volný výběr
    100000379559ŘečkovicePobočky - volný výběr
    100000379556ŠtýřicePobočky - volný výběrvypůjčený (until 11.06.2024)
    100000379552ŽidenicePobočky - volný výběr
    ContentsNeslušné básničky -- Lamy jsou tlamy, aneb, JazykoLAMY
    Dobrý pejsek pro kokínko přeskočí i přes hovínko
    Keywords česká literatura pro děti * hříčky * řečové dovednosti * výbory
    Form, Genre česká poezie
    humoristická poezie
    publikace pro děti
    Conspect821.162.3-1 - Česká poezie
    821-93 - Literatura pro děti a mládež (beletrie)
    UDC821.162.3-1
    821.93
    DatabaseKnihy
    AnnotationBásnická knížka pro děti, jaká tu ještě nebyla! Potěší nejen děti předškolního i školního věku, ale také jejich rodiče. Obsahuje výbor básní ze dvou autorových sbírek - "Neslušné básničky" a "Lamy jsou tlamy aneb jazykoLAMY". Přestože kniha nese podtitul "neslušné básničky", jde o knížku milou a laskavou, probouzející u dětí chuť k hraní si se slovíčky, k laškování s jejich významy a experimentování s rytmem.
    ISBN978-80-7364-048-4 : : Kč 145.00
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.