Number of the records: 1  

The creeping man

  1. SignaturaCa12138; D-2 (EV)
    Author Evans, Virginia (Adapter)
    Title statementThe creeping man / Sir Arthur Conan Doyle ; retold by Virginia Evans & Jenny Dooley
    Another responsib. Dooley, Jenny (Adapter)
    Doyle, Arthur Conan, 1859-1930 (Bibliographic antecedent)
    Edition statement1st pub.
    Issue dataNewbury : Express, 2005
    Phys.des.40 s. : barev. il. ; 25 cm + 1 CD
    Příloha Creeping man
    Copy count1, currently available 1, Access to Shelves 1
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book

    Track No.LocationSublocationInfo
    100000378306Ústřední knihovnaKnihovna pro deti
    Keywords anglická literatura pro děti * detektiv Sherlock Holmes * jazyková výuka * angličtina * jazyková cvičení * cizojazyčné texty * anglické texty * bublinkové písmo * CD
    Form, Genre anglické povídky
    detektivní povídky
    literární adaptace
    komiksy
    publikace pro děti
    Conspect821.111-3 - Anglická próza, anglicky psaná
    821-93 - Literatura pro děti a mládež (beletrie)
    UDC821.111-32
    811.111
    821-93
    DatabaseKnihy
    AnnotationPřevyprávěný detektivní příběh (v originálním anglickém vydání a v komiksové podobě), jeden z posledních případů, jimiž se Sherlock Holmes zabýval, než odešel na odpočinek. Spolu s doktorem Watsonem řeší zvláštní případ tajemného muže, který v noci šplhá po domě Trevora Bennetta a děsí obyvatele domu. Útoky se začínají stupňovat a Holmes zjistí, že jejich pachatelem je slavný profesor Presbury. Vychází najevo, že po zásnubách s mnohem mladší ženou zatoužil být opět mladý a vykonal hrůzný čin...
    NoteMedailon autora předlohy
    Úkoly a cvičení na konci knihy
    Obrázkový slovníček
    Převážně bublinkový text
    Stupeň obtížnosti 3
    ISBN1-84558-224-1 (kniha) : Kč 125.00
    1-84558-225-X (příloha CD)
    EditionIllustrated readers : level 3
    Ser.statement/add.entry Illustrated readers
    CountryUnited Kingdom
    LanguageEnglish
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.