Number of the records: 1  

Marketing kulturního dědictví a umění

  1. SignaturaN50157; 658 (JOH)
    Author Johnová, Radka, 1958- (Author)
    Title statementMarketing kulturního dědictví a umění : [art marketing v praxi] / Radka Johnová
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Grada, 2008
    Phys.des.284 s. : il., tabulky ; 24 cm
    Copy count1, currently available 1
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book + e-book

    Track No.LocationSublocationInfo
    100000368932Ústřední knihovnaSklad
    Marketing kulturního dědictví a umění
    AnnotationPracovníci kulturních organizací a studenti dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Zkušená autorka si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firm
    NotePodnázev z tiráže
    Černobílé fotografie
    Poznámky pod čarou
    Poznámka o autorce
    Bibliografie
    ISBN978-80-247-2724-0 : : Kč 349.00
    EditionManažer, Marketing
    Ser.statement/add.entry Manažer
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.