Number of the records: 1  

Jak získávat přátele a působit na lidi

  1. SignaturaD4892
    Author Carnegie, Dale, 1888-1955 (Author)
    Title statementJak získávat přátele a působit na lidi [zvukový záznam] / Dale Carnegie
    Another responsib. Čočková, Helga, 1941- (Performer)
    Partyka, Pavel, 1963- (Other)
    Issue data[Praha] : KTN K.E. Macana, [2008]
    Phys.des.1 zvuková deska (483:40) : digital, stereo ; 12 cm
    Edition on Another MediumJak získávat přátele a působit na lidi Carnegie, Dale, 1888-1955
    Copy count2, currently available 1, at library only 1
    sound recording

    sound recording

    Track No.LocationSublocationInfo
    800000035072Ústřední knihovnaKnihovna pro nevidomé a slabozraké (Macan)In-Library Use Only
    800000035073Ústřední knihovnaKnihovna pro nevidomé a slabozraké (fond KJM)
    Subj. Headings interpersonální vztahy
    vedoucí pracovníci
    psychologie
    Keywords sociologie * psychologie * interpersonální vztahy * vedoucí pracovníci * sociální komunikace * asertivita * úspěch * praktické příručky * mluvené slovo
    Form, Genre příručky
    příručky
    Conspect316.4/.7 - Sociální interakce. Sociální komunikace
    UDC316.472.4
    159.9
    DatabaseZvukové knihy
    AnnotationNejslavnější světové dílo svého druhu, náleží ke klasické literatuře z oblasti psychologie denního života. Stručný kurs praktické psychologie vychází z americké praxe 30. let.
    NotePřeloženo z angličtiny
    Načteno v r. 1996
    Vydala Knihovna a tiskárna pro nevidomé K.E. Macana v Praze
    Kompaktní deska
    Formát MP3 (CD-ROM)
    Čte Helga Čočková
    CreditsDigitalizaci zajistilo Centrum pomoci zr akově postiženým při občanském sdružení Integrace. Převod z analogové nahrávky do MP3 zhotovil Pavel Partyka
    Translation ofHow to Win Friends an Influence People
    ISBNKč 150.00
    Publisher numberMP 2347. KTN
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Loading…
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.