Number of the records: 1  

Nauč se kreslit

  1. SignaturaII-Mn6987/01; Dn 74 (CU)
    Author Curto, Rosa María, 1951- (Illustrator)
    Title statementNauč se kreslit : příručka, která tě krok za krokem naučí kreslit vše, co vidíš kolem sebe / [text a ilustrace] Rosa M. Curto ; [ze španělského vydání ... přeložila Kateřina Nevanová]
    Část1.
    Another responsib. Curto, Rosa María, 1951- (Author)
    Nevanová, Kateřina, 1976- (Translator)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataV Praze : Knižní klub, 2008
    Phys.des.95 s. : il. ; 27 cm
    Copy count10, currently available 7, Access to Shelves 7
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book

    Track No.LocationSublocationInfo
    100000360830Ústřední knihovnaKnihovna pro detivypůjčený (until 21.06.2024)
    100000360831BystrcPobočky - volný výběr
    100000360837Černá Pole, náměstí SNPPobočky - volný výběrvypůjčený (until 01.07.2024)
    100000407996IvanovicePobočky - volný výběr
    100000360834Královo PolePobočky - volný výběr
    100000360833Líšeň, JírovaPobočky - volný výběrvypůjčený (until 01.10.2024)
    100000360836Mahenův památníkVolný výběr
    100000360839ŘečkovicePobočky - volný výběr
    100000360840VinohradyPobočky - volný výběr
    100000360832ŽidenicePobočky - volný výběr
    Subj. Headings kreslení
    Keywords výtvarné umění * výtvarná výchova * kreslení * obrysová kresba * proporce * perspektiva * barvy * motivy * příroda * stromy * květiny * zvířata * lidské tělo * pohádkové postavy * stavby * pracovní postupy * příručky pro děti
    Form, Genre publikace pro mládež
    Conspect0/9-053.2 - Literatura pro děti a mládež (naučná)
    74 - Kresba. Umělecká řemesla
    UDC741
    DatabaseKnihy
    NotePřeloženo ze španělského vydání katalánského originálu
    Názvové údaje a jméno autorky z obálky
    Název španělského vydání: Aprende a dibujar
    Vydala Euromedia Group
    AudiencePro děti od 3 let
    Translation ofApren a dibuixar
    ISBN978-80-242-2132-8 : : Kč 129.00
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.