Number of the records: 1
7 principů masového marketingu
Signatura N49224; 339 (EAR) Author Earls, Mark (Author) Title statement 7 principů masového marketingu : jak dostat dav na svou stranu / Mark Earls ; [překlad Veronika Klimešová] Another responsib. Klimešová, Veronika (Translator) Edition statement Vyd. 1. Issue data Brno : Computer Press, 2008 Phys.des. xv, 277 s. : il. ; 23 cm Copy count 1, currently available 1 Track No. Location Sublocation Info 100000353374 Ústřední knihovna Sklad Subj. Headings marketing masová komunikace hromadné chování Keywords podnikání * obchod * marketing * masový marketing * marketing * společnost * masová komunikace * masmédia * hromadné chování * příčiny ovlivňování chování skupiny * reklama * mluvené slovo * management * populárně-naučné publikace Form, Genre populárně-naučné publikace Conspect 339 - Obchod UDC 339.138 316.772.4 316.454.3 Database Knihy Note Přeloženo z angličtiny
Obálkový podnázev: Změňte chování zákazníků, zaměstnanců i veřejnosti
Původně vydáno: West Sussex : John Wiley & Sons, c2007
Na obálce uvedeno logo nakladatelství: CPress
Nákresy, schémata
PoznámkyBibliografické odkazy
RejstříkAudience Vhodné pro pracovníky marketingových oddělení, manažery, politiky a státní úředníky Loading…
Number of the records: 1