Number of the records: 1  

Básně pro děti

  1. SignaturaMb6758; D-1 (BÁ)
    Title statementBásně pro děti : jak se učil vítr číst / básně vybrali a uspořádali, [ediční poznámku a medailony autorů napsali] Michal Jareš, Jakub Říha ; [ilustrace Antonín Sládek]
    Another responsib. Jareš, Michal, 1973- (Compiler)
    Říha, Jakub, 1982- (Compiler)
    Sládek, Antonín, 1942-2009 (Illustrator)
    Edition statementVyd. 2., rozš.
    Issue dataV Praze : Dauphin, 2007
    Phys.des.107 s. : il. ; 21 cm
    Copy count14, currently available 12, Access to Shelves 11
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book

    Track No.LocationSublocationInfo
    100000346359Ústřední knihovnaKnihovna pro deti
    100000346360BystrcPobočky - volný výběr
    100000346377KomárovPobočky - volný výběr
    100000346376KomínPobočky - výměnný fondve zpracování
    100000346363Královo PolePobočky - volný výběr
    100000346362Líšeň, JírovaPobočky - volný výběr
    100000346370Nový LískovecPobočky - volný výběr
    100000346368ŘečkovicePobočky - volný výběr
    100000346374Staré BrnoPobočky - volný výběrve zpracování
    100000346373Starý LískovecPobočky - volný výběr
    100000346365ŠtýřicePobočky - volný výběr
    100000346375ŽabovřeskyPobočky - sklad
    100000346372ŽebětínPobočky - volný výběr
    100000346361ŽidenicePobočky - volný výběr
    Keywords česká literatura pro děti * poezie * poezie * čeští básníci * básnická tvorba * výbory
    Conspect821-93 - Literatura pro děti a mládež (beletrie)
    821.162.3-1 - Česká poezie
    UDC821.162.3-1
    DatabaseKnihy
    AnnotationTo nejlepší ze současné poezie pro děti od slavných i méně slavných básníků. Básně doprovodil obrázky Antonín Sládek.
    NoteVydal Daniel Podhradský
    Poznámka o autorech a ilustrátorovi
    Ediční poznámky
    Název na předtitulním listě: Jak se učil vítr číst
    AudiencePro malé děti a jejich rodiče
    ISBN978-80-7272-128-3 : : Kč 268.00
    Additional Variant TitlesJak se učil vítr číst
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.