Number of the records: 1  

Christmas of Czech baroque and classicism

  1. SignaturaF21858
    Author Česká komorní filharmonie (Author)
    Title statementChristmas of Czech baroque and classicism / Czech chamber Philharmonie ; Vojtěch Spurný
    Another responsib. Spurný, Vojtěch, 1964- (Conductor)
    Issue dataČeská republika : GZ Digital Media, c2005
    Phys.des.1 zvuková deska (63:37) : digital ; 12 cm + 1 brožura (8 s.)
    Copy count1, currently available 1, Access to Shelves 1
    References (11) - Skladby
    sound recording

    sound recording

    Track No.LocationSublocationInfo
    300000037460Ústřední knihovnaHudební knihovna
    ContentsSinfonia Pastorale op. 4/2 / Jan Václav Stamic -- Christ the Lord was born : fugue / Josef Seger -- Quem vidistis pastores : aria per la Nativita / František Xaver Brixi -- Pastorela per clavicembalo concerto / Jiří Ignác Linek -- Fugue in C de tempore Natalis / Josef Seger -- Pastoral / František Pokorný -- Parthia pastoritia in F / Jan Hataš -- Pastorella in D / Jan Křtitel Kuchař -- Bonny mignon nightingale : pastorale / Jakub Jan Ryba -- Sinfonia pastoralis in D / František Antonín Tössler-Rosetti -- Pastorela in F / Wiessmann
    Subj. Headings vánoční hudba
    Keywords vážná hudba * vokálně-instrumentální hudba * baroko * klasicismus * čeští hudební skladatelé * pastorely * symfonie * fugy * 18. století
    Form, Genre kompaktní disky
    Conspect785 - Instrumentální hudba. Symfonická hudba.Hudba pro více nástrojů
    783 - Církevní hudba. Duchovní hudba. Náboženská hudba
    UDC785
    783
    DatabaseCD
    NoteZpíváno latinsky. Text přílohy česky, anglicky.
    Česká komorní filharmonie (Zdeněk Aram, umělecký vedoucí; Vojtěch Spurný, řídí, cembalo, varhany; Tomáš Spurný, dudy; Tomáš Secký, lesní roh)
    Wind Quintet (Zdeněk Aram, Romana Mazáková, hoboj; Jan Legner, Jan Doležal, lesní roh, Vladimír Lejčko, fagot)
    Alexandra Spurná, soprán
    Publisher numberL1 0617-2 131
    CountryCzech Republic
    LanguageLatin
    Loading…
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.