Number of the records: 1  

Public relations jako ovlivňování mínění

  1. SignaturaN46471; 659 (FTO)
    Author Ftorek, Jozef, 1973- (Author)
    Title statementPublic relations jako ovlivňování mínění : jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat / Jozef Ftorek
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Grada, 2007
    Phys.des.165 s. : il., schémata ; 24 cm
    Copy count2, currently available 1
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book

    Track No.LocationSublocationInfo
    100000304219Ústřední knihovnaVolný výběrvypůjčený (until 24.06.2024)
    100000308755Ústřední knihovnaSklad
    Public relations jako ovlivňování mínění
    NoteBibliografie
    AudienceUrčeno nejen pracovníkům firemního public relations a marketingu a pracovníkům public relations agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií
    ISBN978-80-247-1903-0 : : Kč 198.00 chybné: 80-247-1903-0
    EditionManažer, Komunikace
    Ser.statement/add.entry Manažer
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.