Number of the records: 1  

Rozum do lavice, aneb, Jak správně na školu

  1. SignaturaI-Mn5424; Dn 37 (TA)
    Author Tatíčková, Irena (Author)
    Title statementRozum do lavice, aneb, Jak správně na školu / Irena Tatíčková ; [ilustroval Milan Starý]
    Another responsib. Starý, Milan, 1970- (Illustrator)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Albatros, 2006
    Phys.des.182 s. : il. ; 16 x 17 cm
    Copy count11, currently available 7, Access to Shelves 6
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book

    Track No.LocationSublocationInfo
    100000290821Ústřední knihovnaKnihovna pro deti - sklad
    100000642570Ústřední knihovnaKnihovna pro detivypůjčený (until 11.07.2024)
    100000290830BystrcPobočky - volný výběr
    100000290420Horní HeršpicePobočky - výměnný fondvypůjčený (until 02.07.2024)
    100000292489ChrlicePobočky - volný výběr
    100000290825Nový LískovecPobočky - volný výběr
    100000290823SoběšicePobočky - volný výběr
    100000290828Staré BrnoPobočky - volný výběrve zpracování
    100000533055TuřanyPobočky - volný výběr
    100000290826ŽidenicePobočky - volný výběr
    100000290419Výměnný fond - KJMve zpracování
    Rozum do lavice, aneb, Jak správně na školu
    Subj. Headings domácí příprava žáků a studentů
    učení
    klima školy
    interpersonální vztahy
    učitel a žák
    Keywords školní problémy * školní třídy * techniky učení * motivace k učení * školní úspěšnost
    Form, Genre publikace pro mládež
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    0/9-053.2 - Literatura pro děti a mládež (naučná)
    UDC371.322.1
    159.953.5
    37.064
    37.064.2
    316.472.4
    (035)
    DatabaseKnihy
    NotePříklady průběžně v textu, jejich řešení na konci knihy
    Text tištěn převážně ve dvou sloupcích na stránce
    Pro čtenáře od 9 let
    ISBN80-00-01707-5 (váz.) : Kč 189.00
    EditionKlub mladých čtenářů
    Ser.statement/add.entry Klub mladých čtenářů (Albatros)
    Portion of titleJak správně na školu
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.