Number of the records: 1  

Svět špionáže

  1. SignaturaII-Mn5290; Dn 355/359 (GI)
    Author Gifford, Clive, 1966- (Author)
    Title statementSvět špionáže / Clive Gifford ; předmluvu napsala Stella Rimingtonová ; [z anglického originálu ... přeložil Pavel Kaas] ; [výběr ilustrací Cee Weston-Bakerová] ; [obrazový archiv Wendy Allisonová a Jenny Lordová] ; [na knize dále spolupracovali Sheila Clewleyová, Nicky Studdartová a Lindsey Scott]
    Another responsib. Clewley, Sheila (Author)
    Studdart, Nicky (Author)
    Scott, Lindsey (Author)
    Kaas, Pavel, 1969- (Translator)
    Rimington, Stella, 1935- (Author of introduction)
    Weston-Baker, Cee (Other)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataHavlíčkův Brod : Fragment, 2006
    Phys.des.63 s. : il. ; 28 cm
    Copy count4, currently available 4, Access to Shelves 4
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book

    Track No.LocationSublocationInfo
    100000285411Ústřední knihovnaKnihovna pro deti
    100000285416BohunicePobočky - volný výběr
    100000301060ŘečkovicePobočky - volný výběr
    100000285413ŽidenicePobočky - volný výběr
    Svět špionáže
    Subj. Headings zpravodajské služby
    špionáž
    Keywords agenti * špionážní sítě * technické vybavení * digitální technologie * zbraně * šifrování * odposlechy * špionážní operace
    Form, Genre obrazové publikace
    publikace pro mládež
    Conspect355/359 - Vojenství. Obrana země. Ozbrojené síly
    0/9-053.2 - Literatura pro děti a mládež (naučná)
    UDC355.40
    327.8
    929
    DatabaseKnihy
    NotePůvodně vydáno: London : Kingfisher, 2004
    Barevné a černobílé fotografie, fotografické reprodukce, ilustrace
    Slovníček
    Zkratky organizací
    Text tištěn v jednom až třech sloupcích na stránce
    Rejstřík
    AudienceUrčeno: Pro čtenáře od 9 let
    Translation ofSpies
    ISBN80-253-0227-X : : Kč 69.00
    EditionČtením za poznáním
    Ser.statement/add.entry Čtením za poznáním
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.