Number of the records: 1
Marketing - základy a principy
Signatura N45158; 339 (FOR) Author Foret, Miroslav (Author) Title statement Marketing - základy a principy / Miroslav Foret, Petr Procházka, Tomáš Urbánek Another responsib. Procházka, Petr (Author) Urbánek, Tomáš, 1950- (Author) Edition statement Vyd. 2. Issue data Brno : Computer Press, 2005 Phys.des. vi, 149 s. : il., tabulky ; 23 cm Copy count 1, currently available 1 Přír.číslo Lokace Dislokace Info 100000278867 Ústřední knihovna Sklad Předmět.hesla marketing strategický management Klíč.slova podnikání * obchod * marketing * makromarketing * mikromarketing * definice * marketingové prostředí * marketingová komunikace * marketingové prezentace * marketingové strategie * marketingové nástroje * propagace * trhy * spotřebitelé * praktické příručky Forma, žánr příručky Konspekt 339 - Obchod MDT 339.138 658.8 Databáze Knihy Poznámky Obálkový podnázev: Marketingové prostředí, řízení, nástroje, postupy
Na konci každé kapitoly otázkyRejstřík
BibliografieUrčeno pro Určeno začínajícím marketingovým manažerům a studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult Loading…
Number of the records: 1