Number of the records: 1
Event marketing
Signatura N59917; 658 (ŠIN) Author Šindler, Petr, 1972- (Author) Title statement Event marketing : jak využít emoce v marketingové komunikaci / Petr Šindler Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Grada, 2003 Phys.des. 236 s. : barev. il. ; 24 cm Copy count 1, currently available 1 Track No. Location Sublocation Info 100000567246 Ústřední knihovna Sklad Subj. Headings event marketing strategický marketing Keywords marketingová komunikace Form, Genre studie Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8:394.4 658.8:005.21 (048.8) Database Knihy Annotation Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event mark Note Poznámka o autorovi
Poznámky na konci knihy
Přílohy
Seznam obrázků a tabulekObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Loading…
Number of the records: 1