Number of the records: 1  

Event marketing

  1. SignaturaN59917; 658 (ŠIN)
    Author Šindler, Petr, 1972- (Author)
    Title statementEvent marketing : jak využít emoce v marketingové komunikaci / Petr Šindler
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Grada, 2003
    Phys.des.236 s. : barev. il. ; 24 cm
    Copy count1, currently available 1
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book + e-book

    Track No.LocationSublocationInfo
    100000567246Ústřední knihovnaSklad
    Event marketing
    Subj. Headings event marketing
    strategický marketing
    Keywords marketingová komunikace
    Form, Genre studie
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC658.8:394.4
    658.8:005.21
    (048.8)
    DatabaseKnihy
    AnnotationJak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event mark
    NotePoznámka o autorovi
    Poznámky na konci knihy
    Přílohy
    Seznam obrázků a tabulek
    Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    ISBN80-247-0646-6 (váz.) : Kč 298.00
    EditionManažer
    Ser.statement/add.entry Manažer
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.