Number of the records: 1  

Průvodce výtvarným uměním

  1. SignaturaII-N32676/04; 73/77 (ŠAM)
    Author Šamšula, Pavel, 1943- (Author)
    Title statementPrůvodce výtvarným uměním. Sv. 4 : (kapitoly k učebnici dějepisu pro 8. r. ZŠ) / Pavel Šamšula, Jarmila Hirschová ; grafická úprava Miloš Kašpárek
    Část4.
    Another responsib. Hirschová, Jarmila (Author)
    Kašpárek, Miloš (Other)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Práce, 1994
    Phys.des.122 s. : obr., fot.
    Copy count18, currently available 16, at library only 1, Access to Shelves 9
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book

    Track No.LocationSublocationInfo
    126141Ústřední knihovnaSklad
    126142Ústřední knihovnaSklad
    126143Ústřední knihovnaSklad
    126161Ústřední knihovnaSklad
    126169Ústřední knihovnaSklad
    75432Ústřední knihovnaSklad
    126144BohunicePobočky - sklad
    126149BystrcPobočky - volný výběr
    126155Černá Pole, náměstí SNPPobočky - volný výběr
    126153JundrovPobočky - volný výběr
    126159KomárovPobočky - volný výběr
    126152KomínPobočky - volný výběr
    126156MaloměřicePobočky - volný výběr
    126147Nový LískovecPobočky - volný výběrvypůjčený (until 23.07.2024)
    126164ŘečkovicePobočky - volný výběr
    126165VinohradyPobočky - volný výběr
    126154ŽabovřeskyPobočky - volný výběr
    126166ŽidenicePobočky - volný výběrIn-Library Use Only
    Průvodce výtvarným uměním
    Subj. Headings výtvarné umění
    1870-20. stol.
    Keywords výtvarné umění * Evropa * Čechy * impresionismus * secese * Art Nouveau * Modern Style * Jugendstil * české moderní umění * kubismus * malířství * sochařství * architektura * 1870-20. století * dějiny * výklady
    Form, Genre výklady
    Conspect7.01/.09 - Umění
    821-93 - Literatura pro děti a mládež (beletrie)
    UDC7.033
    72/76
    DatabaseKnihy
    ISBN80-208-0008-5
    EditionPomocné knihy pro učitele a žáky
    Ser.statement/add.entry Pomocné knihy pro učitele a žáky
    CountryNo place, unknown, or undetermined
    LanguageCzech
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.