Number of the records: 1  

Jak na sexistickou reklamu

  1. Title statementJak na sexistickou reklamu : manuál pro posuzování sexistické reklamy / [autor textu Barbara Havelková] ...et al. ; [editorky Iva Baslarová], [Dita Jahodová]
    Another responsib. Havelková, Barbara, 1980- (Author)
    Baslarová, Iva (Editor)
    Jahodová, Dita (Editor)
    Issue dataPraha : Nesehnutí ; Otevřená společnost, 2013
    Phys.des.55, viii s. : 28 obr.
    URLhttp://search.mlp.cz/searchMKP.jsp?action=sTitul&key=4042709
    https://web2.mlp.cz/koweb/00/04/04/27/09.jpg
    Jak na sexistickou reklamu
    Databasexxxx
    AnnotationCílem manuálu je zvýšit povědomí o formách sexistické reklamy, zároveň obsahuje i praktická doporučení, jak se při tvorbě reklamy vyhnout genderovým stereotypům. Kromě teoretických statí přináší posudky vybraných reklam a příklady dobré praxe.
    ISBN978-80-87110-26-3
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.