Number of the records: 1  

Pět myšů

  1. SignaturaF31095
    Author Skoumal, Petr, 1938-2014 (Author)
    Title statementPět myšů / Petr Skoumal
    Another responsib. Frynta, Emanuel, 1923-1975 (Lyricist)
    Vodňanský, Jan, 1941-2021 (Lyricist)
    Šrut, Pavel, 1940-2018 (Lyricist)
    Svěrák, Zdeněk, 1936- (Lyricist)
    Halas, František, 1901-1949 (Lyricist)
    Hanzlová, Zuzana, 1948- (Performer)
    Skoumal, Petr, 1938-2014 (Performer)
    Nejezchleba, Jaroslav Olin, 1960- (Performer)
    Vodňanský, Jan, 1941-2021 (Performer)
    PublicationPraha : Supraphon, p2023
    Phys.des.1 CD audio (79:12) : digital ; 12 cm +
    Copy count1, currently available 1, Access to Shelves 1
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    sound recording

    Track No.LocationSublocationInfo
    300000057532Ústřední knihovnaHudební knihovna
    ContentsPět myšů -- Život je pes -- Mlýnek -- Pod -- Když jde malý bobr spát -- Jak se loví gorila -- Medvědi a lidi -- Břeťa připlul do Řecka -- Jeden známý hrabě -- Jak velbloud nepochodil -- Liška a myška -- Fazole a fialky -- Chmury -- Kobyla -- Kohouti -- Liška -- Otázky -- Trychtýře -- Velryby -- Zdvořilost -- Ježipíseň -- Prase -- Dingo -- Dva mrňaví uličníci -- Koně -- Hejkal -- Had -- Profesor -- Nosorožec -- Jelikož a Tudíž -- Lev -- Písnička vážky -- Nedaleko Cušimi -- Holčičko medvědí -- Byl jeden malý Bambuko
    Pět myšů
    Keywords populární hudba * čeští skladatelé * čeští zpěváci * písničky pro děti * 1991-1995 * 1998-1999
    Form, Genre kompaktní disky
    dětské písně
    Conspect78.011.26 - Populární hudba. Populární písně. Populární taneční hudba
    UDC78.011.26
    DatabaseCD
    NoteNázev z disku
    Zpívají Petr Skoumal, Jan Vodňanský, Jaroslav Olin Nejezchleba, Zuzana Hanzlová, ... a další
    CreditsTexty Petr Skoumal, Jan Vodňanský, Pavel Šrut, Zdeněk Svěrák, František Halas, Emanuel Frynta
    ISBNKč 265.05
    Publisher numberSU 6788-2. Supraphon
    CountryCzech Republic
    LanguageEnglish * Němčina
    Loading…
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.