Number of the records: 1  

Globální a lokální v marketingové komunikaci

  1. Title statementGlobální a lokální v marketingové komunikaci 0
    Another responsib.
    Publication VeRBuM 2013
    Manufacture VeRBuM
    Phys.des.136
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    e-book

    Form, Genre
    DatabaseKnihy
    AnnotationKniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu globálního a lokálního ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie si všímají postupů při propagaci určitých produktů nebo myšlenek na globální a lokální úrovni a zabývají se možnostmi jejich přenosu z jedné úrovně na druhou. Kniha je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace a navazuje na předchozí díly Žena a muž v MK, Tradiční a nové v MK a Soukromé a veřejné v MK
    ISBN(brož.) 9788087500361
    (e-kniha) 9788087500361
    Country-xr
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.