Number of the records: 1  

Moderní retail marketing

  1. SignaturaN70070; 658 (JAD)
    Author Jaderná, Eva (Author)
    Title statementModerní retail marketing / Eva Jaderná, Hana Volfová
    Another responsib. Volfová, Hana (Author)
    Edition statementPrvní vydání
    PublicationPraha : Grada Publishing, 2021
    Phys.des.234 stran : ilustrace (některé barevné) ; 25 cm
    Copy count1, currently available 1, Access to Shelves 1
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book + e-book

    Track No.LocationSublocationInfo
    100000793966Ústřední knihovnaVolný výběr
    Moderní retail marketing
    Subj. Headings cílený marketing
    marketingová komunikace
    spotřebitelské chování
    Keywords retail marketing
    Form, Genre monografie
    případové studie
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC658.8
    366
    316.7
    DatabaseKnihy
    AnnotationDetailní analýza prostředí retail marketingu, klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexní studie, která má teoretický i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu.
    NoteObálkový podnázev: Retail marketing, spotřební chování, marketingový mix a jeho nástroje, společenská odpovědnost firem, případové studie
    Anglické resumé
    Obsahuje bibliografie
    Vhodné jako učebnice pro studenty marketingových oborů i pro širokou odbornou veřejnost
    ISBN978-80-271-1384-2 (vázáno) : Kč 329.00
    EditionExpert
    Ser.statement/add.entry Expert (Grada)
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.