Number of the records: 1  

Pravidla pro holky

  1. SignaturaA70064; D-3 (BUS)
    Author Bushnell, Candace, 1958- (Author)
    Title statementPravidla pro holky / Candace Bushnellová & Katie Cotugnová ; přeložila Adéla Michalíková
    Uniform title Rules for being a girl. Česky
    Another responsib. Cotugno, Katie (Author)
    Michalíková, Adéla, 1990- (Translator)
    Edition statement1. vydání
    PublicationV Praze : CooBoo, 2021
    Phys.des.203 stran ; 20 cm
    Copy count9, currently available 6, Access to Shelves 6
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book

    Track No.LocationSublocationInfo
    100000772443Ústřední knihovnaKnihovna pro mládežvypůjčený (until 15.07.2024)
    100000772444BystrcPobočky - volný výběr
    100000774277KníničkyPobočky - výměnný fond
    100000772448KohoutovicePobočky - volný výběr
    100000772446Královo PolePobočky - volný výběr
    100000772445Líšeň, JírovaPobočky - volný výběr
    100000772449ŘečkovicePobočky - volný výběrve zpracování
    100000772447ŽabovřeskyPobočky - volný výběrvypůjčený (until 11.07.2024)
    100000773176ŽidenicePobočky - volný výběr
    Keywords americká literatura pro mládež * dívky * učitelé * střední školy * sexuální obtěžování * sexismus * feminismus
    Form, Genre americké romány
    dívčí romány
    literatura young adult
    publikace pro mládež
    Conspect821.111(73)-3 - Americká próza
    821-93 - Literatura pro děti a mládež (beletrie)
    UDC821.111(73)-31
    821-93
    DatabaseKnihy
    AnnotationMarin je vynikající studentka, píše do školních novin a po střední škole chce ve studiu pokračovat na Brownově univerzitě. Její angličtinář pan Beckett oceňuje, jak píše, a povídá si s ní o knihách. Když ale učitel zajde v jejich "vztahu" příliš daleko, je Marin v šoku. Může za to všechno ona? Když sebere odvahu celou situaci řešit s vedením školy, nikdo jí nevěří...
    NotePřeloženo z angličtiny
    ISBN978-80-7661-185-6 (brožováno) : Kč 299.00
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.