Number of the records: 1  

Fungarium

  1. SignaturaII-Mn17692; Dn 58 (SC)
    Author Scott, Katie (Illustrator)
    Title statementFungarium / ilustrovala Katie Scottová ; napsali David L. Hawksworth, Laura M. Suzová, Pepijn W. Kooij, Kare Liimatainen, Tom Prescott, Lee Davies a Ester Gayaová ; z anglického originálu Welcome to the museum: Fungarium ... přeložily Petra Miketová a Kateřina Stupková
    Uniform title Fungarium. Česky
    Another responsib. Hawksworth, D. L., 1946- (Author)
    Suz, Laura M. (Author)
    Kooij, Pepijn W., 1983- (Author)
    Liimatainen, Kare (Author)
    Prescott, T. A. K. (Author)
    Davies, Lee (Author)
    Gaya, Ester (Author)
    Badalec, Petra, 1993- (Translator)
    Hajžmanová, Kateřina, 1993- (Translator)
    Edition statementI. vydání
    PublicationV Praze : Albatros, 2020
    Phys.des.71 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 38 cm
    Copy count3, currently available 1, Access to Shelves 1
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book

    Track No.LocationSublocationInfo
    100000753229Ústřední knihovnaKnihovna pro detivypůjčený (until 18.06.2024)
    100000759160MaloměřicePobočky - volný výběrvypůjčený (until 20.05.2024)
    100000786539ŠtýřicePobočky - volný výběr
    Fungarium
    Subj. Headings houby
    ekologie rostlin
    ekologie mikroorganismů
    všeobecnosti a zajímavosti
    Keywords mykologie
    Form, Genre populárně-naučné publikace
    publikace pro děti
    obrazové publikace
    Conspect58 - Botanika
    0/9-053.2 - Literatura pro děti a mládež (naučná)
    UDC582.2
    581.5
    578
    579
    0/9
    DatabaseKnihy
    NotePřeloženo z angličtiny
    "Kurátorky Katie Scottová a Ester Gayaová"--Obálka
    Obsahuje rejstřík
    Český text
    Interest age levelPro čtenáře od 8 let
    ISBN978-80-00-05778-1 (vázáno) : Kč 499.00
    EditionRačte vstoupit do muzea - otevřeno kdykoli
    Ser.statement/add.entry Račte vstoupit do muzea - otevřeno kdykoli
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.