Number of the records: 1  

Jak přemýšlí moje dítě?

  1. SignaturaN68520; 159.9 (CAR)
    Author Carey, Tanith (Author)
    Title statementJak přemýšlí moje dítě? : praktická dětská psychologie pro moderní rodiče / Tanith Careyová, Angharad Rudkinová ; z anglického originálu What's my child thinking? přeložila Tereza Nuckollsová
    Uniform title What's my child thinking?. Česky
    Another responsib. Rudkin, Angharad (Author)
    Nuckollsová, Tereza, 1981- (Translator)
    Edition statementVydání první
    Publication[Praha] : Slovart, 2020
    Phys.des.256 stran : barevné ilustrace ; 24 cm
    Copy count10, currently available 4, Access to Shelves 3
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book

    Track No.LocationSublocationInfo
    100000749808Ústřední knihovnaVolný výběrvypůjčený (until 10.05.2024)
    100000766633Ústřední knihovnaSklad
    100000766858BystrcPobočky - volný výběrvypůjčený (until 30.05.2024)
    100000766862KohoutovicePobočky - volný výběrvypůjčený (until 09.05.2024)
    100000766860Královo PolePobočky - volný výběrvypůjčený (until 10.10.2024)
    100000766859Líšeň, JírovaPobočky - volný výběr
    100000766863ŘečkovicePobočky - volný výběr
    100000774777ŠtýřicePobočky - volný výběrvypůjčený (until 17.05.2024)
    100000766861ŽabovřeskyPobočky - volný výběrvypůjčený (until 25.04.2024)
    100000766864ŽidenicePobočky - volný výběr
    Jak přemýšlí moje dítě?
    Subj. Headings vývoj dítěte
    psychologie dítěte
    výchova dítěte
    myšlení dítěte
    rodičovství
    interpersonální komunikace
    rodiče a děti
    děti předškolního věku
    Form, Genre příručky
    Conspect159.92 - Vývojová psychologie. Individuální psychologie
    UDC159.92
    37.03
    316.36
    316.34
    316.6
    DatabaseKnihy
    Note"Věková kategorie 2-7"--Obálka
    Částečně bublinkový text
    Obsahuje bibliografii a rejstřík
    ISBN978-80-7529-996-3 (brožováno) : Kč 499.00
    Portion of titlePraktická dětská psychologie pro moderní rodiče
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.