Number of the records: 1  

Sedmimílové boty

  1. SignaturaD10581
    Author Halliburton, Richard, 1900-1939 (Author)
    Title statementSedmimílové boty / aut. Richard Halliburton
    Another responsib. Kunze, Erich (Recording engineer)
    Spal, Jaromír, 1916-1981 (Performer)
    PublicationPraha : Knihovna a tiskárna pro nevidomé K. E. Macana, 2018
    Phys.des.1 audiodisk (9:09:38) : digital ; 12 cm
    Copy count2, currently available 1, at library only 1
    sound recording

    sound recording

    Track No.LocationSublocationInfo
    800000050575Ústřední knihovnaKnihovna pro nevidomé a slabozraké (Macan)In-Library Use Only
    800000050576Ústřední knihovnaKnihovna pro nevidomé a slabozraké (fond KJM)
    Subj. Headings cestopisy
    Keywords cestopisná literatura * cesta kolem světa * Amerika * Afrika * mluvené slovo
    Form, Genre kompaktní disky
    Conspect91 - Geografie jako věda. Výzkum. Cestování
    UDC91
    DatabaseZvukové knihy
    AnnotationPoslední a nejzralejší kniha z pěti cestopisů amerického profesionálního cestovatele, který v ní osobitým vtipem a originalitou provází čtenáře přes oceány a kontinenty na místa nejznámějších historických událostí arekonstruuječiny, které vstoupily do historie. Z legendární americké pevnosti Fort Jefferson v Mexickém zálivu míří přes ostrovy Karibského moře na Santiago de Cuba, dějiště nejzhoubnější bitvy španělsko-americké války,zastavuje se na Haiti uhistorie černošského krále Christopha, navštěvuje Kolumbův hrob v Santu Domingu a pátrá po skutečném místě jeho přistání. Cestuje do Turecka, Řecka, Palestiny a Etiopie a v závěru podobně jako Hannibalpodniká na hřbetě slona cestupřes Alpy..
    NoteKompaktní disky (formát MP3)
    651 MB, 26 stop
    Tento titul byl převeden do formátu MP3 z analogových nahrávek za finančního přispění paní Mgr. Evy Beránkové.
    Přeloženo z angličtiny
    Čte Jaromír Spal
    CreditsTechnik záznamu Erich Kunze
    Publisher numberMP63. KTN
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Loading…
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.