Number of the records: 1  

Speciálněpedagogické minimum pro učitele

  1. SignaturaN66513; 376 (BIT)
    Author Bittmannová, Lenka (Author)
    Title statementSpeciálněpedagogické minimum pro učitele : co dělat, když do třídy přijde žák se speciálními vzdělávacími potřebami / Lenka Bittmannová a kol.
    Edition statementVydání první
    PublicationPraha : Pasparta, [2019]
    Copyright notice date©2019
    Phys.des.157 stran : ilustrace, portréty ; 21 cm
    Copy count12, currently available 11, Access to Shelves 11
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book

    Track No.LocationSublocationInfo
    100000698429Ústřední knihovnaVolný výběrvypůjčený (until 27.06.2024)
    100000698573BohunicePobočky - volný výběr
    100000698432BystrcPobočky - volný výběr
    100000698438Černá Pole, náměstí SNPPobočky - volný výběr
    100000698437KohoutovicePobočky - volný výběr
    100000698430Královo PolePobočky - volný výběr
    100000698436LesnáPobočky - volný výběr
    100000698431Líšeň, JírovaPobočky - volný výběr
    100000698435ŘečkovicePobočky - volný výběr
    100000698439Starý LískovecPobočky - volný výběr
    100000698433ŽabovřeskyPobočky - volný výběr
    100000698434ŽidenicePobočky - volný výběr
    Speciálněpedagogické minimum pro učitele
    Subj. Headings specifické poruchy učení
    speciální vzdělávací potřeby
    speciální pedagogika
    výchova a vzdělávání
    Form, Genre příručky
    kolektivní monografie
    Conspect376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    UDC616.89-008.43
    37.04
    376
    37.0
    (035)
    (048.8:082)
    DatabaseKnihy
    NoteTerminologické slovníky
    Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Určeno učitelům a asistentům pedagoga, školním psychologům, metodikům prevence, školním speciálním pedagogům a širší veřejnosti
    ISBN978-80-88290-14-8 (brožováno) chybné: 978-80-88163-30-5 : : Kč 290.00
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.