Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 104  
Zdroje: KJM (Kobližná 4) - ÚK + Pobočky
Váš dotaz: Předmět (klíč.slova) = "vyučovací metody"
  1. 111 her pro atraktivní výuku angličtiny / Petr Hladík ; [překlad textů do angličtiny Regina Janíková] ; [ilustrace Kateřina Hamplová] . Praha : Grada, 2013 . 141 s . ISBN 978-80-247-4763-7 : . [1, z toho volných 0]
    N56162; 811.111 (HLA)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna00100
    111 her pro atraktivní výuku angličtiny

    kniha + e-kniha

  2. 111 her pro atraktivní výuku němčiny / Petr Hladík ; [ilustrace Kateřina Hamplová] . Praha : Grada, 2014 . 141 s . ISBN 978-80-247-5211-2 : . [1, z toho volných 0]
    N57532; 811.112.2 (HLA)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna00100
    111 her pro atraktivní výuku němčiny

    kniha + e-kniha

  3. Aktuální problémy realizace projektu 1.stupně základní školy / Karel Tupý . Praha : SPN, 1978 . 118 s .
    N15411; 373 (TUP)
    kniha

    kniha

  4. Angličtina vždy vítězila : jak jsme se učili cizí jazyky? / autor: Blanka Kovaříková .
    In: Víkend Právo. 2021. (05.11.2021), s. 13-15 .
    560(278)/d
    článek / část dokumentu

    článek / část dokumentu

  5. Budeme se stále biflovat zbytečnosti? : jak se české vzdělávání posouvá od věčného biflování k souvislostem a kontextu / autor: Ivan Adamovič .
    In: Reflex. ISSN 0862-6634. 2023. Roč. 34, č. 6 (2023), příloha Extra vzdělávání, s. 8-9 .
    11194/d
    článek / část dokumentu

    článek / část dokumentu

  6. Co funguje ve třídě? : most mezi výzkumem a praxí / Carl Hendrick a Robin Macpherson ; z anglického originálu What does this look like in the classroom? : bridging the gap between research and practice ... přeložila Pavla Le Roch  Praha : Euromedia Group : Čtení pomáhá : Edukační laboratoř, 2019 . 230 stran . ISBN 978-80-7617-335-4 . [1, z toho volných 0]
    N67110; 37 (HEN)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna00100
  7. Co je a co není badatelská výuka? : problém inovací v hodinách dějepisu / autor: Kamil Činátl ; foto: Luděk Peřina .
    In: Dějiny a současnost. ISSN 0418-5129. 2024. Roč. 46, č. 3 (2024), s. 15-19 .
    4343/d
    článek / část dokumentu

    článek / část dokumentu

  8. Český psychologický román v učitelově přípravě na výuku / autor: Vladimíra Pánková .
    In: Český jazyk a literatura. ISSN 0009-0786. Roč. 72, č. 4 (2021-2022), s. 167-173 .
    55896/d
    článek / část dokumentu

    článek / část dokumentu

  9. Dějepis by měl být jako badatelská práce, která nedovolí, aby se třída změnila ve shluk mlčících vrb / autor: Jaroslava Štefflová ; foto: Shutterstock (firma) .
    In: Učitelské noviny. ISSN 0139-5718. 2022. Roč. 125, č. 9 (2022), s. 4-6 .
    11867/d
    článek / část dokumentu

    článek / část dokumentu

  10. Dějepis je mnohem víc než data / Jaroslav Pinkas, Karina Hoření .
    In: Lidové noviny. ISSN 0862-5921. Roč. 29, č. 67 (19.03.2016), příloha Orientace, s. 19/I-20/II .
    12493(278)/d
    článek / část dokumentu

    článek / část dokumentu


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.