Výsledky vyhledávání
Váš dotaz:
Předmět (klíč.slova) = "obchod"
- (NE)spokojený zákazník - náš cíl?! : Jak získat zákazníka špičkovými službami / Ivan Nový;Jörg Petzold . Grada Publishing 2006 . 160 s . ISBN 80-247-1321-7 .
2.1000 let
1000 let : milníky světových dějin / [Friedemann Bedürftig, Peter Gödeke] ; [z německého originálu ... přeložila Eva Pátková] ; [ilustrace Archiv für Kunst und Geschichte, Berlin ... et al.] . V Praze : Knižní klub, 2008 . 320 s . ISBN 978-80-242-2116-8 : . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
II-N50466; 94(100) (BED)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 1 0 0 0 0 - 100 největších zajímavostí o lodní dopravě / Jan Tůma . V Praze : Columbus, 2009 . 107 s . ISBN 978-80-7249-172-8 : . [13, z toho volných 12, Ve volném výběru 12]
II-Mn8073; Dn 656 (TŮ)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 1 0 0 0 0 Bohunice 1 0 0 0 0 Bystrc 1 0 0 0 0 Černá Pole 1 0 0 0 0 Horní Heršpice 1 0 0 0 0 Komín 1 0 0 0 0 Královo Pole 0 0 1 0 0 Lesná 1 0 0 0 0 Líšeň, Jírova 1 0 0 0 0 Řečkovice 1 0 0 0 0 Vinohrady 1 0 0 0 0 Žabovřesky 1 0 0 0 0 Židenice 1 0 0 0 0 - 333 tipů a triků pro internetový marketing / Viktor Janouch . Brno : Computer Press, 2011 . 278 s . ISBN 978-80-251-3402-3 : . [1, z toho volných 0]
N53834; 658 (JAN)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 0 0 1 0 0 - 333 tipů a triků pro internetový marketing [elektronický zdroj] : doprovodné CD ke knize . [Brno] : Computer Press, c2011 . 1 elektronický optický disk (CD-ROM) . ISBN 978-80-251-3402-3 . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
QZ383Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 1 0 0 0 0 - 444 tipů a triků pro nákup počítače a komponent / Pavel Nygrýn, Radek Bábíček ; [ilustrace Jakub Dvorský] . Brno : Computer Press, 2006 . 135 s . ISBN 80-251-0928-3 : . [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
N48559; 004 (NYG)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací IN-centrum 0 1 0 0 0 - 50 zlatých pravidel ofenzívního marketingu : Guerrilla : Marketing : Excellence / Jay Conrad Levinson ; Z angl. orig. přel. Pavel Medek . Praha : Management Press, 1996 . 249 s . ISBN 80-85603-96-9 . [4, z toho volných 3, Ve volném výběru 1]
N31395; 339 (LEV)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Černá Pole 1 0 0 0 0 Jundrov 1 0 0 0 0 Královo Pole 1 0 0 0 0 Líšeň, Jírova 0 0 1 0 0 - 7 principů masového marketingu : jak dostat dav na svou stranu / Mark Earls ; [překlad Veronika Klimešová] . Brno : Computer Press, 2008 . xv, 277 s . ISBN 978-80-251-1911-2 : . [1, z toho volných 1]
N49224; 339 (EAR)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 1 0 0 0 0 - 8 strategií růstu : jak ovládnout trh / Philip Kotler, Milton Kotler ; [překlad Kateřina Růžičková] . Brno : BizBooks, 2013 . 208 s . ISBN 978-80-265-0076-6 : . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
N56606; 658 (KOT)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 1 0 0 0 0 - 99 tipů pro úspěšnější reklamu / Monika Monzel ; [překlad Gabriela Thöndlová] . Praha : Grada, 2009 . 198 s . ISBN 978-80-247-2928-2 : . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
N51877; 659 (MON)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Královo Pole 1 0 0 0 0