Výsledky vyhledávání
Váš dotaz:
Předmět (klíč.slova) = "marketingový výzkum"
- Marketing kulturního dědictví a umění : [art marketing v praxi] / Radka Johnová . Praha : Grada, 2008 . 284 s . ISBN 978-80-247-2724-0 : . [1, z toho volných 1]
N50157; 658 (JOH)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 1 0 0 0 0 - Marketingový výzkum : jak poznávat své zákazníky / Miroslav Foret, Jana Stávková . Praha : Grada, 2003 . 159 s . ISBN 80-247-0385-8 : . [1, z toho volných 1]
N40507; 658 (FOR)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 1 0 0 0 0 - Moderní marketing / Philip Kotler ... et al. ; [přeložili Jana Langerová, Vladimír Nový ; odborná spolupráce Tomáš Juppa] . Praha : Grada, 2007 . 1041 s . ISBN 978-80-247-1545-2 : . [1, z toho volných 1]
N55608; 339 (MOD)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 1 0 0 0 0 - Moderní metody a techniky marketingového výzkumu / Roman Kozel, Lenka Mynářová, Hana Svobodová . Praha : Grada, 2011 . 304 s . ISBN 978-80-247-3527-6 : . [1, z toho volných 1]
N54561; 658 (KOZ)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 1 0 0 0 0 - Senior - zákazník budoucnosti : marketing orientovaný na generaci 50+ / Andreas Reidl ; [překlad Renáta Rykrová, Alice Vaňourková] . Brno : BizBooks, 2012 . 256 s . ISBN 978-80-265-0018-6 : . [1, z toho volných 1]
N54805; 658 (REI)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 1 0 0 0 0 - Základy marketingu pro střední odborné školy / Jitka Vysekalová, Pavel Strnad, Jaruše Vydrová . Praha : Fortuna, 1999 . 164 s . ISBN 80-7168-668-9 : . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
N39213; 339 (VYS)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Komárov 1 0 0 0 0