Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 8  
Zdroje: KJM (Kobližná 4) - ÚK + Pobočky
Váš dotaz: Předmět (klíč.slova) = "marketingová prezentace"
  1. 33 rad jak úspěšně prezentovat / Věra Bělohlávková . Brno : Computer Press, 2004 . iv, 110 s . ISBN 80-251-0326-9 : . [4, z toho volných 4, Ve volném výběru 3]
    N43100; 005 (BĚL)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Bystrc10000
    Líšeň, Jírova10000
    Žabovřesky10000
    Židenice10000
  2. Čtyři druhy marketingu v knihovnické pra xi. 1., 2. část / Eva Křivá . ISSN 0011-2321 .
    In: Čtenář. ISSN 0011-2321. Roč. 57, č. 1, 2 (2005), s. 2-4, 50-52 .
    22171
    Čtyři druhy marketingu v knihovnické pra xi

    článek / část dokumentu

  3. Internetový marketing s YouTube : průvodce využitím on-line videa v byznysu / Michael Miller ; [překlad Jiří Huf] . Brno : Computer Press, 2012 . 296 s . ISBN 978-80-251-3672-0 : . [2, z toho volných 1]
    N54759; 004 (MIL)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  4. Marketing není komfort : služby pro čtenáře / Kateřina Janošková . ISSN 1213-6581 .
    In: Veřejná správa. ISSN 1213-6581. Roč. 22, č. 13 (2011), s. 15-16 .
    5211(153)
    Marketing není komfort

    článek / část dokumentu

  5. Marketing v knihovnách aneb umíme dát osobě vědět? / Libuše Foberová . ISSN 0011-2321 .
    In: Čtenář. ISSN 0011-2321. Roč. 65, č. 2 (2013), s. 62-66 .
    19418
    Marketing v knihovnách aneb umíme dát osobě vědět?

    článek / část dokumentu

  6. Marketing v knihovnách aneb umíme dát osobě vědět? : na co by se měly soustředit marketingové kampaně? / Libuše Foberová . ISSN 0011-2321 .
    In: Čtenář. ISSN 0011-2321. Roč. 65, č. 3 (2012), s. 100-103 .
    5871
    Marketing v knihovnách aneb umíme dát osobě vědět?

    článek / část dokumentu

  7. Marketingové koncepce a jejich využití v knihovnách / Radka Johnová . ISSN 0011-2321 .
    In: Čtenář. ISSN 0011-2321. Roč. 59, č. 4 (2007), s. 103-104 .
    15546
    Marketingové koncepce a jejich využití v knihovnách

    článek / část dokumentu

  8. Základy marketingu pro střední odborné školy / Jitka Vysekalová, Pavel Strnad, Jaruše Vydrová . Praha : Fortuna, 1999 . 164 s . ISBN 80-7168-668-9 : . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    N39213; 339 (VYS)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Komárov10000


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.