Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 11  
Zdroje: KJM (Kobližná 4) - ÚK + Pobočky
Váš dotaz: Předmět (klíč.slova) = "cílený marketing"
  1. Dětství pod palbou : jak velký byznys ovlivňuje děti / Joel Bakan ; přeložila Lenka Němečková . Praha ; Kroměříž : Triton, 2013 . 309 s . ISBN 978-80-7387-653-1 : . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    N55890; 316 (BAK)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  2. Guerillový marketing : jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu / Thomas Patalas ; [překlad Daniel Helekal] . Praha : Grada, 2009 . 191 s . ISBN 978-80-247-2484-3 . [1, z toho volných 0]
    N58293; 658 (PAT)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna00100
  3. Marketing od A do Z : osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer / Philip Kotler ; [z anglického originálu... přeložila Hana Škapová] . Praha : Management Press, 2003 . 203 s . ISBN 80-7261-082-1 . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    N59142; 658 (KOT)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Královo Pole10000
  4. Neuromarketing se umí dostat zákazníkovi až do hlavy / Jan A. Novák .
    In: Euro. ISSN 1212-3129. Roč. 20, č. 29 (2018), s. 36-37 .
    33826/d
    článek / část dokumentu

    článek / část dokumentu

  5. Prezentace v marketingové komunikaci / Ladislav Kopecký . Praha : Grada, 2010 . 148 s . ISBN 978-80-247-3123-0 : . [1, z toho volných 1]
    N52645; 658 (KOP)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Prezentace v marketingové komunikaci

    kniha + e-kniha

  6. Reklama : jak dělat reklamu : reklamní kampaň krok za krokem, jak vytvořit tu správnou reklamu, co nového v marketingové komunikaci / Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš . Praha : Grada, 2010 . 208 s . ISBN 978-80-247-3492-7 : . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    N53129; 659 (VYS)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Reklama

    kniha + e-kniha

  7. Senior - zákazník budoucnosti : marketing orientovaný na generaci 50+ / Andreas Reidl ; [překlad Renáta Rykrová, Alice Vaňourková] . Brno : BizBooks, 2012 . 256 s . ISBN 978-80-265-0018-6 : . [1, z toho volných 1]
    N54805; 658 (REI)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  8. Sociální marketing / Radim Bačuvčík, Lenka Harantová  Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2016 . 254 stran . ISBN 978-80-87500-80-4 . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    N62233; 659 (BAČ)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  9. Tajemství skvělých prezentací Steva Jobse : jak si získat každé publikum / Carmine Gallo ; [překlad Radek Blaheta] . Praha : Grada, 2012 . 219 s . ISBN 978-80-247-4389-9 : . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    N55435; 658 (GAL)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  10. Základy marketingu / Miroslav Karlíček a kolektiv ; [autorský kolektiv Radek Tahal ... et al.] . Praha : Grada, 2013 . 255 s . ISBN 978-80-247-4208-3 : . [18, z toho volných 17, Ve volném výběru 15]
    N55848; 658 (KAR)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna20000
    Bohunice10000
    Bystrc10000
    Černá Pole10000
    Jundrov10000
    Královo Pole10000
    Lesná10000
    Mahenův památník10000
    Maloměřice10000
    Medlánky10000
    Nový Lískovec10000
    Řečkovice10000
    Starý Lískovec10000
    Štýřice00100
    Tuřany10000
    Žabovřesky10000
    Židenice10000

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.