Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 21  
Zdroje: KJM (Kobližná 4) - ÚK + Pobočky
Váš dotaz: Nakladatel = "Sting"
  1. Dějiny soukromého práva : římské právo soukromé a jeho vliv na vývoj evropského právního myšlení : [studijní text] / Michaela Židlická . Brno : Sting, 2010 . 90 s . ISBN 978-80-86342-87-0 : . [1, z toho volných 1]
    II-N53316; 347 (ŽID)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  2. Dějiny veřejné správy : [studijní text] / Eduard Vlček . Brno : Sting, 2010 . 72 s . ISBN 978-80-86342-92-4 : . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    II-N53317; 35 (VLČ)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  3. Etika : základní etické předpoklady a formy chování v pracovním a společenském styku / Jana Čipáková . Brno : Akademie Sting, 2005 . 48 s . ISBN 80-86342-49-2 : . [1, z toho volných 1]
    II-N46762; 17 (ČIP)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  4. Finance podniku : studijní text pro distanční vzdělávání / Miloš Konečný . Brno : Nakladatelství Sting, 2005 . 108 s . ISBN 80-86342-51-4 : . [1, z toho volných 0]
    II-Bz1539; N
    Finance podniku

    kniha

  5. Finanční analýza / Miloš Konečný . Brno : Nakladatelství Sting, 2006 . 77 s . ISBN 80-86342-55-7 : . [1, z toho volných 0]
    II-Bz1540; N
    Finanční analýza

    kniha

  6. Hodnotový management a marketing malých a středních firem. I, Základy hodnotového managementu / Josef Dobřický, Vladimír Dostál . Brno : Akademie Sting, 2006 . 108 s . ISBN 80-86342-52-2 : . [1, z toho volných 0]
    Část: 1.
    II-N46761/01; 005 (DOB)
    Hodnotový management a marketing malých a středních firem

    kniha

  7. Hodnotový management a marketing malých a středních firem. II., Management malých a středních firem / Josef Dobřický . Brno : Akademie Sting, 2006 . 126 s . ISBN 80-86342-58-1 : . [1, z toho volných 0]
    Část: 2.
    II-N46761/02; 005 (DOB)
    Hodnotový management a marketing malých a středních firem

    kniha

  8. Hodnotový management a marketing malých a středních firem. III., Strategie a taktika konkurenčního boje / František Bartes . Brno : Nakladatelství Sting, 2006 . 30 s . ISBN 80-86342-63-8 : . [1, z toho volných 0]
    II-Bz1536; N
    kniha

    kniha

  9. Logistika : studijní text pro distanční vzdělávání : [studijní opora pro kombinovanou formu] / Ludvík Kulčák, David Král . Brno : Sting, 2010 . 148 s . ISBN 978-80-86342-88-7 : . [1, z toho volných 1]
    II-N53319; 005 (KUL)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  10. Management / Miloš Konečný . Brno : Nakladatelství Sting, 2006 . 98 s . ISBN 80-86342-53-0 : . [1, z toho volných 0]
    Bz1533; N
    Management

    kniha


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.