Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 15  
Zdroje: KJM (Kobližná 4) - ÚK + Pobočky
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^kjm_us_auth 1000700592 kni^"
  1. 7 principů masového marketingu : jak dostat dav na svou stranu / Mark Earls ; [překlad Veronika Klimešová] . Brno : Computer Press, 2008 . xv, 277 s . ISBN 978-80-251-1911-2 : . [1, z toho volných 1]
    N49224; 339 (EAR)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  2. Efektivní Public Relations a media relations : jak mít pozitivní publicitu v médiích, ... / Pavel Pospíšil . Praha : Computer Press, 2002 . 153 s . ISBN 80-7226-823-6 : . [3, z toho volných 2]
    N41023; 659 (POS)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna20000
  3. Interní audit v praxi / Jiří Dvořáček, Tomáš Kafka . Brno : Computer Press, 2005 . vii, 236 s . ISBN 80-251-0836-8 : . [2, z toho volných 0]
    N45119; 657 (DVO)
    Interní audit v praxi

    kniha

  4. Jak si udržet nejlepší zaměstnance / Leigh Branham ; [překlad Markéta Henychová, Michal Havelka] . Brno : Computer Press, 2004 . vii, 327 s . ISBN 80-251-0223-7 : . [1, z toho volných 1]
    N48757; 005 (BRA)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  5. Jak udělat dojem a přesvědčit : moc šarmu / Brian Tracy, Ron Arden ; [překlad Jitka Vejmělková] . Brno : Computer Press, c2006 . vi, 88 s . ISBN 80-251-1220-9 : . [1, z toho volných 1]
    N46416; 316 (TRA)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  6. Komunikujte s jistotou : více než 1000 rad a návodů jak dosáhnout co nejlepšího účinku při jednání s lidmi : [tipy a triky] / Dianna Booher ; [překlad Jiří Loos] . Praha : Computer Press, 1999 . 336 s . ISBN 80-7226-335-8 : . [1, z toho volných 1]
    N40151; 316 (BOO)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  7. Komunikujte s jistotou : více než 1000 rad a návodů jak dosáhnout co nejlepšího účinku při jednání s lidmi / Dianna Booher ; [překlad Jiří Loos] . Brno : Computer Press, 1999 . 336 s . ISBN 80-7226-156-8 . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    N57513; 316 (BOO)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Královo Pole10000
  8. Marketing - základy a principy / Miroslav Foret, Petr Procházka, Tomáš Urbánek . Brno : Computer Press, 2005 . vi, 149 s . ISBN 80-251-0790-6 : . [1, z toho volných 1]
    N45158; 339 (FOR)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  9. Marketing pro začátečníky / Miroslav Foret ; [ilustrace Tomáš Tůma] . Brno : Computer Press, 2008 . viii, 152 s . ISBN 978-80-251-1942-6 : . [6, z toho volných 5, Ve volném výběru 5]
    N49231; 339 (FOR)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Bohunice10000
    Bystrc00000
    Černá Pole10000
    Královo Pole10000
    Židenice10000
  10. Marketingový průzkum : poznáváme svoje zákazníky / Miroslav Foret . Brno : Computer Press, 2008 . 121 s . ISBN 978-80-251-2183-2 : . [7, z toho volných 7, Ve volném výběru 6]
    N50798; 658 (FOR)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna20000
    Bohunice10000
    Bystrc10000
    Černá Pole10000
    Žabovřesky10000
    Židenice10000

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.