Výsledky vyhledávání
Váš dotaz:
Autor-kód záznamu + druh.dok = "^kjm_us_auth 1000554574 kni^"
- 8 strategií růstu : jak ovládnout trh / Philip Kotler, Milton Kotler ; [překlad Kateřina Růžičková] . Brno : BizBooks, 2013 . 208 s . ISBN 978-80-265-0076-6 : . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
N56606; 658 (KOT)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 1 0 0 0 0 - AI marketing playbook : jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu / Ladislava Knihová Praha : Grada, 2024 . 231 stran . ISBN 978-80-271-5226-1 . [1, z toho volných 0]
N72699; 658 (KNI)
NovinkaPobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 0 0 0 0 0 - Anatomie rozhodování : 25 skrytých faktorů, které ovlivňují to, jak nakupujeme / Richard Shotton ; z anglického originálu The choice factory přeložila Kateřina Paterová Praha : Dobrovský s.r.o., 2020 . 211 stran . ISBN 978-80-7642-548-4 . [1, z toho volných 0]
N68973; 159.9 (SHO)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 0 0 1 0 0 - Čas na výpověď : manuál online podnikání pro ženy / Amy Porterfield ; překlad Dagmar Byčánková Praha : Alferia, 2024 . 303 stran . ISBN 978-80-271-5159-2 . [1, z toho volných 0]
N72676; 658 (POR)
NovinkaPobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 0 0 0 1 0 - Event marketing : jak využít emoce v marketingové komunikaci / Petr Šindler . Praha : Grada, 2003 . 236 s . ISBN 80-247-0646-6 . [1, z toho volných 1]
N59917; 658 (ŠIN)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 1 0 0 0 0 - Jak stvořit pecku na trhu / Jonah Berger ; [z anglického originálu ... přeložili Lívie Bencková a Petr Oliver] . V Brně : Jota, 2013 . 241 s . ISBN 978-80-7462-331-8 : . [2, z toho volných 1]
N56569; 658 (BER)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 1 0 1 0 0 - Kdo dostává co a proč : nové ekonomické směry v konceptu vhodného párování matchmaking a návrzích podoby trhů market design / Alvin E. Roth ; z anglického originálu přeložila Jana Srbová Praha : Práh, 2016 . 227 stran . ISBN 978-80-7252-646-8 . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
N62128; 33 (ROT)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 1 0 0 0 0 - Konec marketingu : ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítí / Carlos Gil ; překlad Ivana Sýkorová Praha : Grada, 2021 . 196 stran . ISBN 978-80-271-1296-8 . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
N69511; 658 (GIL)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 1 0 0 0 0 - Kotler on marketing : how to create, win, and dominate markets / Philip Kotler . New York : Free Press, c1999 . 257 s . ISBN 0-684-86038-4 : . [1, z toho volných 1]
N49277; 339 (KOT)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 1 0 0 0 0 - Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu / Nirmalya Kumar ; [autor předmluvy] Philip Kotler ; [překlad Tomáš Juppa] . Praha : Grada, 2008 . 236 s . ISBN 978-80-247-2439-3 . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
N63804; 658 (KUM)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Řečkovice 1 0 0 0 0