Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 21  
Zdroje: KJM (Kobližná 4) - ÚK + Pobočky
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^kjm_us_auth 1000554574 kni^"
  1. 8 strategií růstu : jak ovládnout trh / Philip Kotler, Milton Kotler ; [překlad Kateřina Růžičková] . Brno : BizBooks, 2013 . 208 s . ISBN 978-80-265-0076-6 : . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    N56606; 658 (KOT)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  2. AI marketing playbook : jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu / Ladislava Knihová  Praha : Grada, 2024 . 231 stran . ISBN 978-80-271-5226-1 . [1, z toho volných 0]
    N72699; 658 (KNI)
    Novinka
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna00000
    AI marketing playbook

    kniha

  3. Anatomie rozhodování : 25 skrytých faktorů, které ovlivňují to, jak nakupujeme / Richard Shotton ; z anglického originálu The choice factory přeložila Kateřina Paterová  Praha : Dobrovský s.r.o., 2020 . 211 stran . ISBN 978-80-7642-548-4 . [1, z toho volných 0]
    N68973; 159.9 (SHO)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna00100
    Anatomie rozhodování

    kniha + e-kniha

  4. Čas na výpověď : manuál online podnikání pro ženy / Amy Porterfield ; překlad Dagmar Byčánková  Praha : Alferia, 2024 . 303 stran . ISBN 978-80-271-5159-2 . [1, z toho volných 0]
    N72676; 658 (POR)
    Novinka
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna00010
  5. Event marketing : jak využít emoce v marketingové komunikaci / Petr Šindler . Praha : Grada, 2003 . 236 s . ISBN 80-247-0646-6 . [1, z toho volných 1]
    N59917; 658 (ŠIN)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Event marketing

    kniha + e-kniha

  6. Jak stvořit pecku na trhu / Jonah Berger ; [z anglického originálu ... přeložili Lívie Bencková a Petr Oliver] . V Brně : Jota, 2013 . 241 s . ISBN 978-80-7462-331-8 : . [2, z toho volných 1]
    N56569; 658 (BER)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10100
  7. Kdo dostává co a proč : nové ekonomické směry v konceptu vhodného párování matchmaking a návrzích podoby trhů market design / Alvin E. Roth ; z anglického originálu přeložila Jana Srbová  Praha : Práh, 2016 . 227 stran . ISBN 978-80-7252-646-8 . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    N62128; 33 (ROT)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  8. Konec marketingu : ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítí / Carlos Gil ; překlad Ivana Sýkorová  Praha : Grada, 2021 . 196 stran . ISBN 978-80-271-1296-8 . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    N69511; 658 (GIL)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Konec marketingu

    kniha + e-kniha

  9. Kotler on marketing : how to create, win, and dominate markets / Philip Kotler . New York : Free Press, c1999 . 257 s . ISBN 0-684-86038-4 : . [1, z toho volných 1]
    N49277; 339 (KOT)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  10. Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu / Nirmalya Kumar ; [autor předmluvy] Philip Kotler ; [překlad Tomáš Juppa] . Praha : Grada, 2008 . 236 s . ISBN 978-80-247-2439-3 . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    N63804; 658 (KUM)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Řečkovice10000

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.